مدیرعامل واتساپ

واکنش مدیرعامل واتساپ به سخنان پاول دوروف؛ بی اساس و برای تبلیغ تلگرام

مدیرعامل واتساپ با اعلام این که سخنان پاول دوروف بی اساس است، گفت مدیر تلگرام با هدف تبلیغ این پیام رسان واتساپ را تخریب کرده است.

پاول دوروف، بنیانگذار و مدیرعامل پیام رسان تلگرام به تازگی با انتشار پیامی در کانال شخصی تلگرامی خود اعلام کرد واتساپ کاملا ناامن است و برای حفظ اطلاعات شخصی خود باید از پیام رسان دیگری استفاده کنید. در همین راستا مدیرعامل واتساپ با انتشار توییتی به سخنان پاول دوروف واکنش نشان داد و آنها را بی اساس دانست.

واکنش مدیرعامل واتساپ به سخنان پاول دوروف

واتساپ

مدیرعامل واتس اپ با انتشار توییتی به نداشتن رمزنگاری سرتاسری (end-to-end) در تلگرام اشاره کرد که البته باید آن را یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های این پیام رسان دانست. وی افزود من برای فعالیت‌های شخصی از تلگرام استفاده نخواهم کرد؛ چرا که تلگرام بر خلاف واتس اپ از رمزگذاری پیش‌فرض سرتاسری بهره نمی‌برد و در گروه‌ها نیز نمی‌توان آن را فعال کرد. از این رو تلگرام همواره یک کپی از پیام‌های کاربران را ذخیره خواهد کرد و این نگران‌کننده است.

مدیرعامل واتس اپ در ادامه بار دیگر بر بی اساس بودن سخنان پاول دوروف تاکید کرد و گفت سخنان دوروف برای تبلیغ تلگرام بوده و به همین دلیل ارائه اطلاعات نادرست برای رشد خود یک موضوع ناراحت‌کننده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*