لوازم جانبی موبایل

هنگام انتخاب لوازم جانبی برای موبایل این 5 نکته را در نظر بگیرید

در زمان انتخاب گوشی هوشمند مورد نظر، تهیه وسایل جانبی مناسب هم یکی از کارهایی است که باید انجام دهیم و بهتر است نکاتی را پیش از خرید بدانیم تا از انتخاب خود پشیمان نشویم و بودجه خود را در راه درستی صرف کنیم. از همین رو، می‌توانید در این نوشته موارد لازم و ضرروی را پیدا کنید.

نکته‌ای از لوازم جانبی گوشی‌ها که شاید نمی‌دانستید

لوازم جانبی گوشی های هوشمند به دو دسته فعال و غیر فعال تقسیم می‌شوند؛ لوازم جانبی غیر فعال، مانند قاب یا گلس تلفن، معمولا عملکرد فعالی ندارند، اما دیگر لوازم جانبی فعال مانند لنزهای دوربین و هدفون بلوتوثی هدف فعالی دارند. در نتیجه، ممکن است بخواهید قبل از خرید در مورد چند موضوع کلیدی فکر کنید. پس باید دقت کنید کدام از این موارد برای شما کاربرد بیشتری دارند و در نتیجه به سراغ خرید آنها بروید.

محصولات برند را در انتخاب مد نظر قرار دهید

به وقت خرید لوازم جانبی گوشی، ممکن است فکر کنید اهمیت چندانی ندارد که آنها را از چه برندی انتخاب کنید. باید بگوییم شاید اهمیت انتخاب گوشی بیشتر از همه باشد، اما اگر بتوانید برندهای مطرح را به وقت خرید لوازم جانبی انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که آنها طول عمر بیشتری خواهند داشت و کارایی بهتری از خود نشان می‌دهند. برای همین می‌توانید از بین لیست لوازم جانبی گوشی موبایل، لوازم جانبی گوشی شیائومی و یا سامسونگ را انتخاب کنید که معمولا طرفداران بسیار زیادی دارند، مگر آن که سیستم شما از اندروید پشتیبانی نکند. لیست این لوازم جانبی بسیار زیاد است و شما بهتر است بسته به نیاز خود، آنها را خرید کنید. 

البته باید بگوییم برخی از لوازم جانبی هزینه زیادی ندارند، اما ویژگی‌های آنها به قدری جالب است که مردم این لوازم جانبی را می‌خرند، حتی زمانی که مورد اعتماد یا مارک نیستند. با این حال، ما پیشنهاد می‌دهیم مطمئن شوید که لوازم جانبی که تهیه می‌کنید، مارک‌دار یا حداقل نیمه مارک هستند.

گارانتی و سیاست بازگشت را در نظر داشته باشید

یک راه خوب برای بررسی دوام یک محصول، بررسی گارانتی آن است. گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول در طول زمان مقاومت خوبی از خود نشان خواهد داد. در واقع تناسب محصول با عوامل مهمی مانند کیفیت و هزینه آن تعیین می‌شود. علاوه بر این، سیاست بازگشت نیز مهم است. بر اساس شرایط و ضوابط شرکت، سیاست بازگشت ممکن است متفاوت باشد. البته متاسفانه در ایران شرایط بازگشت برای بسیاری از کالاهای مصرفی مانند لوازم جانبی موبایل وجود ندارد. 

اما اگر می‌خواهید گوشی بخرید، حتما به اصالت و گارانتی آن توجه کنید. اگر می‌خواهید ما به شما گوشی را پیشنهاد دهیم، می‌توانیم سامسونگ a71 را به شما پیشنهاد دهیم. قیمت گوشی گلکسی a71 5G شما را برای خرید یک گوشی میان رده قانع می‌کند و در عین حال مشخصاتی که در آن قرار گرفته است، حتما برای هر فردی کاربردی و قابل استفاده است. از پردازنده اسنپدراگون 750 تا صفحه نمایش 6.7 اینچی، باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، از مواردی است که به شما کمک می‌کند همراه مطمئن و کاربردی در دست داشته باشید. 

به جزئیات لوازم جانبی توجه کنید

برخی از لوازم جانبی تلفن همراه به صورت آنلاین هزینه چندانی ندارند، اما ویژگی‌های آنها اغلب مشتریان را جذب می‌کند تا آنها را خریداری کنند، حتی اگر از یک برند معتبر نباشند. هنگام خرید از فروشگاه لوازم جانبی تلفن همراه، قیمت همیشه نباید نقطه فروش شما باشد. در عوض، باید به آنچه محصول ارائه می‌دهد و این که آیا به آن نیاز دارید یا خیر توجه کنید.

در موارد دیگر، ما اغلب یک لوازم جانبی را بر دیگری انتخاب می‌کنیم زیرا دارای گارانتی است. در حالی که گارانتی به ما اطمینان می‌دهد، نباید تنها عاملی باشد که به شما در تصمیم‌گیری کمک می‌کند. قبل از انتخاب محصول به عوامل دیگری مانند شرایط گارانتی، سیاست مرجوعی و قیمت آن دقت کنید. شما نمی‌خواهید دو برابر بیشتر برای لوازم جانبی تلفن پرداخت کنید، فقط به این دلیل که گارانتی دارد.

خرید به وقت آف و حراج

لوازم جانبی موبایل

ما پیشنهاد می‌کنیم خرید آنلاین انجام دهید، روشی به‌صرفه از جهت ذخیره زمان، البته به شرط آن که بتوانید فروشگاه‌های معتبر آنلاین را شناسایی کنید. اما فروشگاه‌های آنلاین ویژگی دیگری هم دارند، معمولا امکان بازگشت کالا دارند و شما می‌توانید از آنها بخواهید تا زمان حراج و تخفیف را به شما اعلان کنند تا با کدهای تخفیف، موارد مورد نیاز خود را خرید کنید. معمولا به وقت جشن‌های ملی و مذهبی، بسیاری از این فروشگاه‌ها، تخفیف خوبی ارائه می‌دهند. 

کاربر پسند بودن لوازم جانبی

گذشته از بررسی قیمت و کیفیت لوازم جانبی که قصد خرید آن را دارید، فراموش نکنید که ویژگی‌های محصول را هم بررسی کنید تا از کاربرپسند بودن آن مطمئن شوید. به عنوان مثال، اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید، مطمئن شوید که طراحی و ویژگی‌های آن کاربرپسند است، مناسب مچ دست شماست، به راحتی و به خوبی با گوشی موبایل شما همگام می‌شود و امکان استفاده از آن راحت است. البته به وقت انتخاب انواع لوازم جانبی موبایل، این تعریف برای هر کدام از محصولات تا حد زیادی فرق می‌کند. 

چه وسایلی برای خرید لوازم جانبی ضروری هستند؟

لوازم جانبی موبایل

اگر ما بخواهیم لیستی از لوازم جانبی ضروری را برای گوشی معرفی کنیم، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

هندزفری‌ها یا هدفون‌ها که ما پیشنهاد می‌کنیم انواع بی‌سیم‌دار و بلوتوثی آنها را تهیه کنید. استفاده از این نوع هدفون‌ها راحت‌تر است و به شما کمک می‌کند، تماس‌های تلفنی خود را راحت‌تر برقرار کنید و نیاز به گرفتن گوشی در دست خود ندارید. 

همچنین قاب و صفحه محافظ از اولین مواردی هستند که باید پس از خرید گوشی موبایل آنها را تهیه کنید. این دو محصول نقش بسیار مهمی در حفاظت از گوشی موبایل دارند، مانع از اثرات و آسیب‌های ضربات و خط و خش روی گوشی می‌شوند و به این ترتیب می‌توانند از هزینه‌های احتمالی آینده جلوگیری کنند. 

مورد بعدی را می‌توان به پاوربانک‌ها و شارژرهای با قابلیت شارژ سریع اختصاص داد، این دو محصول به ویژه برای افرادی مناسب است که کار اصلی آنها با تلفن موبایل است و شارژ گوشی آنها در بهترین حالت هم زود تمام می‌شود. 

موارد دیگر را می‌توان به لنزهای خارجی دوربین، استند یا پایه موبایل، سه پایه گوشی برای عکاسی، رینگ‌لایت‌ها، فلش مموری با OTG، پایه نگه‌دارنده گوشی در اتومبیل و مواردی از این دست اشاره کرد. البته در موارد خاص، دسته بازی برای دوست‌داران گیم هم طرفداران زیادی دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*