پشتیبانی کاربران سامسونگ

با خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران آشنا شوید

مراکز خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران به عنوان نماینده رسمی این شرکت کره‌ای می‌توانند با روش‌های مختلف به نیازهای کاربران خود پاسخ دهند. در ادامه با خدمات این مراکز آشنا خواهیم شد.

هر کاربری ممکن است با مشکل نقص و خرابی دستگاه‌های دیجیتال و الکترونیکی مواجه شود. از این رو مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی برای حل مشکل بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در واقع دستگاه‌هایی چون گوشی، تبلت، تلویزیون های هوشمند و لوازم خانگی جزو لوازم حساس و پیچیده محسوب می‌شوند که مراجعه به مراکز غیر معتبر و نامطمئن، آسیب‌های شدیدی را به آنها وارد خواهد کرد.

به همین دلیل کاربران این دستگاه‌ها برای رفع نقص و خرابی باید حتما به بهترین مرکز با مجرب‌ترین تکنسین‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات مراجعه کنند. توسعه خدمات بخش پشتیبانی سامسونگ در ایران و تاسیس مراکز معتبر و رسمی باعث شده تا نگرانی کاربران محصولات سامسونگ در این حوزه برطرف شود.

بخش پشتیبانی کاربران سامسونگ نگرانی‌ها و چالش‌های اصلی کاربران خود را در اولویت قرار داده و فرایندی را طراحی کرده که تا بلافاصله پس از خرید فرایند ارائه خدمات پس از فروش و ارتباط مستمر با کاربران آغاز شود. در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران آشنا کنیم.

آشنایی با خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران

مراجعه حضوری

پشتیبانی کاربران سامسونگ

مراکز پشتیبانی سامسونگ که به عنوان نماینده رسمی شرکت سامسونگ در ایران محسوب می‌شوند می‌توانند به تمام مشکلات کاربران به خوبی پاسخ دهند. این مراکز طبق استانداردهای سامسونگ در سراسر جهان طراحی شدند و انواع خدمات را به کاربران خود ارائه خواهند کرد.

در واقع بیش از 70 مرکز خدمات مجاز پس از فروش سامسونگ در سراسر ایران راه‌اندازی شدند تا طیف مختلفی از خدمات از تعمیر تا ارائه مشاوره و راهنمایی را توسط متخصصان به کاربران ارائه دهند. متخصصان سامسونگ دوره‌های تخصصی آموزشی را گذرانده‌اند و خدمات این مراکز تمام خدمات سخت افزار و نرم افزار، مشاوره و پشتیبانی فنی را شامل می‌شود.

از ویژگی‌های مهم مرکز پشتیبانی کاربران سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمام کارشناسان و تعمیرکاران دوره‌های آموزشی خود را طبق استانداردهای یکپارچه سامسونگ پشت سر گذاشتند.
  • سیستم یکپارچه IQC تمام مشکلات دستگاه کاربر را به شکل خودکار شناسایی می‌کند.
  • پس از این که در این مراکز صفحه‌نمایش دستگاه تعویض شود، دستگاه کاربر به کمک دستگاه کالیبریشن اثر انگشت و کالیبریشن ضد آب مشابه لحظه خرید خواهد بود.
  • با به‌روزرسانی سیستم عامل موبایل یا تبلت می‌توان همواره به به‌روزترین نسخه نرم افزاری مجهز شد.
  • کلیه دستگاه‌هایی که در این مراکز وجود دارند تحت استاندارد سامسونگ جهانی بوده و به شکل کالیبره شده هستند.
  • رفتار و برخورد مسئولان پذیرش و افراد مراکز برای کاربران تجربه کاربری متمایزی را به همراه خواهد داشت.

برای پیدا کردن نزدیک‌ترین مرکز پشتیبانی سامسونگ به خود، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا به صفحه بخش پشتیبانی سامسونگ به آدرس https://www.samsung.com/iran/support مراجعه کنید.
  • در بخش اطلاعات تماس روی گزینه پشتیبانی حضوری کلیک کنید.
  • از گزینه‌هایی چون دستگاه تلفن همراه و لوازم خانگی روی دسته محصول مورد نظر کلیک کنید.
  • شهر، شهرستان یا کد پستی محل خود را درج کنید.
  • اگر نتیجه‌ای نمایش داده نشد، شعاع جستجو را به 10 کیلومتر، 30 کیلومتر و غیره افزایش دهید.

اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به مراکز پشتیبانی سامسونگ در ایران را ندارید، امکان استفاده از خدمات به شکل غیر حضوری نیز فراهم شده است.

مرکز تماس سامسونگ

پشتیبانی کاربران سامسونگ

تمام کاربران گوشی های موبایل سامسونگ همه روزه در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با تماس به شماره 42132-021 با کارشناسان مرکز تماس سامسونگ ارتباط برقرار کرده و با اعلام مشکل یا درخواست خود پاسخ و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

خدمات آنلاین

چت زنده:

پشتیبانی کاربران سامسونگ

سامسونگ با سرویس چت زنده توانست پشتیبانی از محصولات خود را به سطح دیگری برساند. کاربران با چت زنده می‌توانند ارتباطی 24 ساعته را طی تمام طول روز هفته با کارشناسان سامسونگ ایران برقرار کرده و از وضعیت تعمیرات دستگاه خود به شکل لحظه‌ای اطلاع پیدا کنند.

پشتیبانی از راه دور:

ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنما هوشمند یا همان Smart Tutor به عنوان یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ در ایران محسوب می‌شود. کارشناسان مرکز تماس موبایل با استفاده از این سرویس و با اینترنت می‌توانند به گوشی کاربران متصل شده و مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را شناسایی و برطرف کنند.

به طور کلی به کمک برنامه Smart Tutor می‌توان بدون این که به مراکز خدمات مراجعه کرد، از طریق اینترنتی با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری به کارشناس اجازه داد تا به گوشی و تبلت متصل شود و مشکلات نرم افزاری را برطرف کند. گفتنی است برای استفاده از این سرویس باید اپلیکیشن Smart Tutor روی دستگاه کاربر نصب باشد.

Samsung Members:

Service Samsung Official Service Centers

کاربران با اپلیکیشن Samsung Members می‌توانند سوالات و مشکلات خود را به پشتیبانی ارسال کنند. این بخش تا به امروز هر ماه به شکل متوسط به بیش از 12 هزار پرسش پاسخ داده است.

ارسال ایمیل:

کاربران از طریق ارسال ایمل نیز می‌توانند راهنمایی‌های فنی و کلی ویژه هر دستگاه را دریافت کنند.

بخش اخبار و اعلانات در سایت:

کاربران با استفاده از بخش اعلانات و اخبار در سایت سامسونگ می‌توانند به اطلاعات مفیدی برای حوزه‌های مختلف دستگاه، مشکلات احتمالی، راهکارهای پیشنهادی در زمان بروز مشکل دست پیدا کنند.

گفتنی است کاربران با تماس با شماره 42132-021 و همچنین با مراجعه به سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran می‌توانند در خصوص استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*