گجت جدید شیائومی

گجت جدید شیائومی، پاهای شما را می‌شوید و ماساژ می‌دهد

شیائومی به تازگی از یک گجت هوشمند جدید از برند میجیا – MIJIA رونمایی کرده که قادر است ضمن شستشوی پا، با چندین برنامه مختلف آن‌ها را ماساژ دهد. این گجت از راه دور هم قابل کنترل بوده و قابلیت‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای دارد.

برند MIJIA در گذر زمان به یک ماشین پول‌سازی برای شیائومی تبدیل شده؛ به طوری که تقریبا تمامی محصولات هوشمند عرضه شده تحت این برند با استقبال عمومی روبرو می‌شوند. به همین جهت جای تعجب بسیاری دارد که چرا این کمپانی اکثر محصولات میجیا را تنها در چین عرضه می‌کند. این برند به تازگی محصول تازه‌ای را روانه بازار این کشور کرده که در صورت عرضه جهانی می‌تواند با استقبال فراوانی روبرو شود.

این محصول، شوینده هوشمند و تاشوی پای میجیا نام دارد. این گجت جدید شیائومی با دستگاه‌های کلاسیک شوینده و ماساژور پا متفاوت است و از پیچ‌هایی دوطرفه بهره می‌برد که توسط موتوری الکتریکی می‌توانند به طور پیوسته بالا و پایین شوند. به این ترتیب نیازی نیست که اهرم‌های به کار رفته در این گجت را به طور دستی بالا و پایین کنید.

گجت جدید شیائومی؛ شوینده و ماساژوی جذاب برای پای شما!

دستگاه جدید میجیا همچنین از یک سیستم داخلی و اتوماتیک ماساژ بهره می‌برد که که می‌تواند سه ناحیه مختلف از پا را به سه روش ماساژ مختلف پوشش دهد. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت پای خود را توسط این گجت جذاب ماساژ دهید.

ماساژور پای میجیا

این دستگاه همچنین از سیستم ماساژ سه‌ناحیه‌ای هم پشتیبانی کرده و از فناوری حرارتی تفکیک هیدروالکتریک DPS بهره می‌برد. به طور خاص، ماساژ سه ناحیه‌ای می‌تواند نقاط مختلف کف پا را به صورت نقطه‌ای ماساژ داده و همچنین فرورفتگی کف پا و قوزک را نیز به طور همزمان پشتیبانی کند. به بیان دیگر، این سیستم، عملکردی همانند سیستم ماساژ سه‌دستی دارد!

شوینده هوشمند و تاشوی میجیا همچنین به لاستیک‌ها نرم در قسمت پایین پد ماساژ مجهز است که مانع برخورد مستقیم کف پا و دیسک ماساژدهنده می‌شود.‌ این امر باعث می‌شود که تماس با دیسک کف باعث ساییده شدن تدریجی پوست کف پا نشود.

گجت جدید شیائومی

بعلاوه، گجت جدید شیائومی همچنین به تعویض دائمی آب داغ هم نیازی ندارد؛ چرا که با بهره‌گیری از سیستم حرارتی DPS و لایه انتقال حرارت تمام آلومینیومی، قادر است آب داغ را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده استفاده کند. این دستگاه همچنین از یک حسگر حرارتی دمای آب و ترموستات پروانه‌ای هم مجهز است و قادر است دمای آب را در محدوده 35 تا 48 درجه و در بازه زمانی پنج تا شصت دقیقه تغییر دهد.

ماساژور پای MIJIA

همچنین همانند سایر دستگاه‌های میجیا، این گجت جدید هم دستگاهی هوشمند است که می‌تواند توسط فرامین صوتی از طریق اپلیکیشن MIJIA کنترل شود. همچنین قابلیت کنترل از راه دور هم از طریق اپلیکیشن میجیا فراهم است. به این ترتیب می‌توانید دقایقی قبل از رسیدن به منزل، دمای آب و دیگر گزینه‌های آن را تنظیم کنید تا بلافاصله پس از رسیدن بتوانید پای خود را ماساژ دهید.

از حیث طراحی، ابعاد این دستگاه جدید در حالت تا شده، ارتفاعی 18 سانتیمتری داشته و ارتفاع آن در حالت تا نشده برابر با 35 سانتیمتر است. همچنین سطح مقطع آن هم حدود 0.16 متر مربع است. علاوه بر این، طراحی تلسکوپی این دستگاه و چرخ‌های تعبیه شده در قسمت پایین نیز باعث می‌شوند که بتوان آن را همانند یک چمدان مسافرتی حمل کرد.

گجت جدید شیائومی

این گجت جدید شیائومی همچنین از سیستم تخلیه آب تک دکمه‌ای و محافظت در برابر نشت آب بهره‌مند است. دستگاه شوینده پای میجیا همچنین از یک عایق‌کاری حرارتی مطمئن بهره برده و فیلتری تعویض‌پذیر دارد.

قیمت این دستگاه حدود 100 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*