آیا می دانستید دشمنانی در خانه وجود دارند که هر روز آنها را تنفس می کنیم ؟!

آیا می دانستید هوایی که در خانه یا اداره تنفس می‌کنید ممکن است برای سلامتیتان خطرناک باشد- حتی خطرناکتر از آن هوایی که در فضای بیرونی در شهرهای آلوده وجود دارد ؟ آیا می دانستید دشمنانی در خانه وجود دارند که هر روز آنها را تنفس می کنیم ؟!

این مسئله در ماه‌های سرد حادتر است، زمانی که درها و پنجره‌های خانه، اداره و مدرسه محکم بسته شده است تا از اتلاف انرژی جلوگیری کند.

tasfieh hava-x banner-oct 25بسیاری از مردم به این مهم واقف نیستند که «سرماخوردگی دائمی» یا عوارض ناراحت‌کننده دیگر ممکن است به دلیل تنفس هوای خانه امن خودشان به وجود آمده باشد. بسیاری از مردم برای سال‌ها با این عوارض دست به گریبانند و از این دکتر به آن دکتر مراجعه می‌کنند در حالی که هرگز دلیل اصلی مشکلشان را پیدا نمی‌یابند.

به محض اینکه مقصر اصلی این مسئله خطرناک پیدا شود، می‌توان بسیاری از عوامل آلودگی داخلی به شدت کاهش داد یا به طور کلی حذف کرد.

آلودگی هوای داخلی باعث مشکلات عدیده‌ای از جمله سردرد، بیماری‌های تنفسی، سرماخوردگی دائمی، گلودرد، سرفه مزمن، خارش پوست، التهاب چشم، بی‌حالی، سرگیجه و زوال حافظه می‌شود.

تأثیرات طولانی مدت ریسک ابتلا به سرطان را نیز افزایش می‌دهد. غیر از کودکان، بزرگترها و آنها که بیماری‌های مزمن مانند آسم، آلرژی و بیماری‌های قلبی و تنفسی دارند بیشتر در خطر آسیب آلودگی داخلی هستند.

مشکل آلودگی هوا در خانه‌هایی که برای حفظ دما و انرژی در سرمای زمستان به شدت عایق‌بندی شده‌اند جدیتر است. اما راه‌حل چیست؟ آیا می‌شود در سرمای زمستان در و پنجره‌ها را باز کرد؟ آیا اتلاف انرژی و از دست رفتن منابع محیط زیست و در پی آن قبول کردن هزینه‌های سرسام‌آور آن راه‌حل مسئله است؟

شرکت ال‌جی سری جدید محصولات ممتاز تصفیه هوای خود را ارائه کرده است تا این مشکل را به طور کلی با کمترین هزینه و بدون اتلاف انرژی برطرف کند. دستگاه‌های آکوا، ایرباس و مون‌بلان آماده‌اند تا با این خطرات مبارزه کنند.

دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی با به کارگیری چندین فیلتر پیشرفته برای مبارزه با ذرات معلق نامرئی به طور چشمگیری کیفیت هوای داخل خانه را افزایش می‌دهند. فیلتر Triple Care دود، ذرات دودزا نظیر SO2 و NO2 را جذب می‌کند و حتی بوهای نامطبوع را از بین می‌برد. در ضمن، فیلتر قدرتمند HEPA سلامت کاربران را با از بین بردن ذرات معلق (با اندازه کوچکتر از ۰.۰۳ میکرومتر) حفظ می‌کند و باکتری‌ها، ویروس‌ها و ۹۹.۹ درصد PM2.5 را نابود می‌کند. هر دو فیلتر Triple Care و HEPA توسط مؤسسه فناوری تست و ارزیابی شانگهای (SIMT) گواهی شده‌اند.

یک مدیر رسانه‌ای شرکت ال‌جی در ایران می‌گوید:

ال‌جی از ارائه این دستگاه‌های تصفیه هوا در ایران به خود می‌بالد. با در نظر گرفتن فناوری‌های فیلتراسیون هوای پیشرفته و منحصربه‌فرد ال‌جی، پرچمداران ما با حذف شن، غبار، دود، ذرات دودزا و سایر ذرات خطرناک بالقوه معلق درهوا، سلامتی مشتریانمان را تضمین می‌کنند. جدیدترین دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی گزینه‌های قابل اعتماد و کارا هستند که به طور خاص برای رفع نیازهای بازار ایران طراحی شده‌اند.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*