گوشت بوقلمون

خواص گوشت بوقلمون ارگانیک برای تقویت استخوان

گوشت بوقلمون یکی از محصولات پروتئینی بسیار مقوی می‌باشد که در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر بوده است و طعم بسیار متفاوتی با دیگر مواد غذایی دارد.

گوشت بوقلمون گوشتی بسیار خوش طعم و مقوی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را در بین مردم کشورمان پیدا کرده است. به همین علت هم میزان تولید و عرضه این محصول در کشور ما در چند سال اخیر بالا رفته و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران زیادی در سراسر کشور علی‌الخصوص در استان‌های اصفهان، گیلان، خراسان و آذربایجان به پرورش بوقلمون و عرضه گوشت آن در کشورمان پرداخته‌اند. آنها با این کار هم نیاز کشورمان به محصول گوشت بوقلمون را برطرف نموده و هم زمینه اشتغال برای بسیاری از جوانان کشورمان را فراهم کرده‌اند.

گوشت بوقلمون ارگانیک در کشور ما هم به صورت گوشت گرم و در بسته‌بندی‌های شکیل و سالم انجام می‌شود و هم به صورت فریز شده بسته‌بندی می‌شود و علت بسته‌بندی فریز شده هم بالا بردن زمان ماندگاری و سالم ماندن گوشت‌های صادراتی است. بسته‌بندی گوشت‌ها به صورت قطعه‌های مختلف لاشه بوقلمون مانند ران، گردن، بال و کتف و سینه یا به صورت بوقلمون کامل می‌باشد.

بسته‌بندی‌ها محکم و عاری از هرگونه امکان نفوذ میکروب به داخل بسته می‌باشد. زیرا در غیر این صورت باعث وارد شدن میکروارگانیسم‌ها به داخل بسته و تیره رنگ شدن و حتی فساد گوشت می‌شود و این امر می‌تواند نارضایتی مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد. مجموعه ما با ارتباطاتی که با تولیدکنندگان دارد گوشت بوقلمون را به صورت عمده یا جزئی در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار می‌دهد.

قیمت گوشت بوقلمون 

قیمت گوشت بوقلمون در مقایسه با سایر گوشت‌ها به نسبت میزان گوشتی که دارد مقرون‌به‌صرفه‌تر است. پرورش گوشت بوقلمون شغلی پرسود می‌باشد، زیرا بوقلمون پرنده‌ای است که از دانه‌های گیاهی مثل گندم و برنج و گیاهانی مثل یونجه و شبدر و از موجودات ریزی که در خاک مزارع اطرافشان می‌یابند تغذیه می‌کند و از هر 2 کیلوگرم دانه گیاهی که می‌خورد نزدیک به‌ یک کیلوگرم آن تبدیل به گوشت می‌شود. 

و مورد دیگری که پرورش بوقلمون را به‌صرفه می‌کند این است که طول مدت پروار شدن و به مرحله به کشتار رسیدن بوقلمون حدودا 4 تا 6 ماه طول می‌کشد و پرورش دهندگان بوقلمون دو بار در سال می‌توانند این پرندگان را پروار و به کشتارگاه ارسال کنند.

گوشت بوقلمون

به همین دلیل پرورش و قیمت گوشت بوقلمون در تهران کاری پرسود است و  پرورش‌دهندگان عزیز نیازی ندارند که گوشت بوقلمون را به قیمت‌های خیلی بالا به بازار عرضه کنند و قیمت گوشت بوقلمون از گوشت مرغ کمی بالاتر و از گوشت گوسفند و گوساله کمتر است. این گوشت نسبت به گوشت‌های دیگر دچار نوسانات قیمتی زیاد در بازار نمی‌شود.

مراکز پرورش بوقلمون در شهرهای شمالی و استان گیلان و استان اصفهان و اطراف خود تهران زیاد است. برای همین این گوشت در شهر تهران، قیمت ارسال بار چندان بالایی را متحمل نمی‌شود و در کل قیمت گوشت بوقلمون در شهر تهران بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

قیمت گوشت بوقلمون صادراتی

گوشت بوقلمون همان‌طور که گفتیم در ایران به میزان زیاد تولید می‌شود؛ به طوری که نه تنها نیاز داخلی کشورمان به این محصول برطرف می‌شود، بلکه گوشت این پرنده از ایران به چند کشور همسایه مانند عراق، ارمنستان، باکو، روسیه و غیره نیز صادر شده و می‌شود.

قیمت گوشت بوقلمون صادراتی باید کیفیت بالا و قابل قبول کشورهای همسایه را داشته باشد و همچنین به خاطر این که مسافت زیادی باید طی شود تا این محصول به دست مصرف کننده خارجی برسد باید در بسته‌بندی های مطمئن، سالم، بدون امکان نفوذ هیچ‌گونه میکروب باشد و تاریخ انقضای مشخص و استانداردی نیز داشته باشد.

گوشت بوقلمون

به همین دلیل گوشت بوقلمون صادراتی دارای قیمتی بالاتر از بوقلمون فله بوده و شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت گوشت بوقلمون صادراتی می‌توانید با مدیر فروش شرکت ما تماس گرفته یا با پر کردن فرم شروع همکاری نسبت به اطلاع از قیمت‌ها یا ثبت سفارش اینترنتی اقدام نمایید.

البته قابل ذکر است که به دلیل کم تحرکی مردم امروزی و غذاهای پرچربی که امروزه در بازارها عرضه می‌شود و به تبع آن انواع بیماری‌های ناشی از کم تحرکی و چاقی به سراغ انسان‌های جوامع امروزی آمده است، بسیاری از پزشکان مردم را به مصرف مواد غذایی کم چرب و ارگانیک و سالم مانند گوشت بوقلمون ترغیب و تشویق می‌کنند.

مردم مشهد نیز طعم گوشت بوقلمون را بسیار می‌پسندند و از آن استقبال زیادی می‌نمایند و حتی در بسیاری از رستوران‌های مشهد نیز انواع غذاهایی که با گوشت بوقلمون طبخ شده، سرو می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*