آیپد 10

آیپد 10 با پردازنده A14 اپل و فناوری 5G به میدان آمد

اپل آیپد 10 کاملا جدید را معرفی کرد. iPad 10 از پردازنده A14 اپل، صفحه نمایش بزرگتر، دوربین جلوی افقی، فناوری 5G، چهار رنگ جذاب و مشخصات خوب بهره می‌برد.

اپل امروز چند محصول جدید خود را معرفی کرد. تبلت آیپد پرو M2 تنها تبلتی نیست که امروز شاهد بروزرسانی آن هستیم؛ بلکه اپل یک نسخه کاملا جدید از مقرون به صرفه‌ترین آیپد خود را نیز معرفی کرده است. نسل جدید iPad دارای طراحی کاملا جدید به همراه تراشه قدرتمند A14 Bionic است و از درگاه یو اس بی تایپ ‌C برای شارژ شدن بهره می‌برد. آیپد 10 همچنین برای اولین بار دارای فناوری اتصال به شبکه 5G است. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های این تبلت جدید را بررسی می‌کنیم.

مشخصات آیپد 10 جدید اپل

دوربین جلوی آیپد 10 در امتداد لبه‌ی افقی دستگاه قرار گرفته و 12 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید است. اپل برای این تبلت از صفحه نمایش 10.9 اینچی جدید با وضوح 1640 در 2360 پیکسل استفاده کرده که قادر به نمایش حدود 4 میلیون پیکسل و روشنایی 500 نیت بوده و به فناوری True Tone مجهز شده است.

آیپد 10

تاچ آی دی در لبه بالایی دستگاه جای گرفته و درگاه یو اس بی Type C نیز در این تبلت حضور دارد. iPad 10 اپل در دو نسخه 64 یا 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و صفحه کلید مجیک کیبورد فولیو به همراه ترک پد سراسری و طراحی دو تکه‌ی جذاب نیز عرضه می‌شود. این تبلت در چهار رنگ جدید آبی، صورتی، زرد و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد.

آیپد 10

گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آیپد کاملا بازطراحی شده را به پیشرفته‌ترین مجموعه آیپدهای خود اضافه کنیم. آیپد جدید با صفحه نمایش بزرگ 10.9 اینچی Liquid Retina، تراشه قدرتمند A14 Bionic، اولین دوربین جلوی افقی، اتصال سریع بی سیم، درگاه یو اس بی C و پشتیبانی از لوازم جانبی باورنکردنی مثل Magic Keyboard Folio، ارزش بیشتری را از قبل ارائه می‌کند و تطبیق‌پذیری و سرگرم‌کنندگی بیشتری خواهد داشت.

آیپد 10 جدید با قیمت پایه 449 دلار به بازار جهانی عرضه می‌شود که نسبت به قیمت پایه 329 دلاری نسخه قبلی، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. این تبلت از همین امروز برای سفارش در دسترس خواهد بود و از روز چهارشنبه 26 اکتبر 2022 نیز در فروشگاه‌ها موجود می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*