مورتال کمبت Onslaught

بازی مورتال کمبت Onslaught موبایل معرفی شد؛ زیاد هیجان‌زده نشوید!

مورتال کمبت Onslaught تجربه‌ای نقش آفرینی از دنیای Mortal Kombat خواهد بود که سال آینده برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

فرنچایز مورتال کمبت را باید یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های مبارزه‌ای و یا شاید بزرگ‌ترین آن‌ها دانست. این مجموعه تقریبا بر روی تمامی پلتفرم‌های موجود عرضه شده و تا کنون بیش از 150 میلیون نفر نسخه‌های مختلف این مجموعه را تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، مجموعه Mortal Kombat همچنین در شمار پنج بازی مبارزه‌ای اندروید و iOS با بیشترین تعداد دانلودها قرار دارد.

امروز کمپانی برادران وارنر و استودیو ندررلم از نسخه‌ای جدید از این مجموعه تحت عنوان مورتال کمبت Onslaught رونمایی کرد که سال آینده برای پلتفرم‌های موبایل عرضه خواهد شد. بر خلاف آنچه انتظار دارید، این بازی نه یک عنوان مبارزه‌ای؛ بلکه یک بازی نقش آفرینی و استراتژیک خواهد بود!

مورتال کمبت Onslaught؛ تجربه‌ای نقش آفرینی از ندررلم!

اد بون، رییس دوست‌داشتنی استودیو NetherRealm در خصوص این بازی جدید گفت:

تلاش ما در استودیوی ندررلم این است که ضمن وفادار ماندن به اصول مجموعه مورتال کمبت، امکان تجربه این فرنچایز در تمامی اشکال ممکن را برای گیمرها فراهم کنیم. مورتال کمبت Onslaught سعی دارد تجربه‌ای استراتژیک، تیمی و نقش آفرینی از سری Mortal Kombat را ارائه دهد که بر پایه مبارزات گروهی و سریع استوار بوده و قادر به جذب مخاطبین قدیمی و جدید خواهد بود.

مورتال کمبت Onslaught

آنچه در خصوص این بازی تایید شده، این است که Onslaught نخستین خط داستانی انحصاری این فرنچایز برای پلتفرم‌های موبایلی خواهد بود. همچنین در این بازی، گیمرها می‌توانند با تشکیل تیمی از کاراکترهای دنیای مورتال کمبت، مبارزات جذاب و جدیدی را رقم بزنند. علاوه بر این، مجموعه‌ای گسترده از کاراکترهای افسانه‌ای جدید و قدیمی فرنچایز Mortal Kombat در اختیار گیمرها قرار دارد که می‌توان برای مبارزات ریل‌تایم بازی از آن‌ها استفاده کرد.

در حال حاضر هیچ گونه جزئیاتی اعم از اسکرین‌شات یا تریلر در خصوص Mortal Kombat جدید منتشر نشده است. با این حال می‌دانیم که این نسخه در سال 2023 بر روی اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

وبسایت رسمی این مجموعه صبح امروز راه‌اندازی شد؛ بنابراین علاقمندان می‌توانند با ثبت نام در آن در شمار نخستین افرادی باشند که اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی کسب می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*