شیائومی 12 پرو

تصویر لو رفته جدید از شیائومی 13 پرو ، دوربین لایکا با طراحی مربعی را به نمایش می‌گذارد

تصویر لو رفته جدید از نسخه نهایی شیائومی 13 پرو – Xiaomi 13 Pro حاکی از طراحی جزیره‌ای دوربین‌‌ها و لبه‌های منحنی آن است.

در حالی‌که چندی پیش، تصویری متعلق به گوشی مورد انتظار شیائومی 13، به بیرون درز کرده بود، اکنون تصویر جدیدی از نسخه پرو این سری نیز از طریق وب‌سایت TechGoing منتشر شده است. تصویر لو رفته، چشم‌اندازی از قاب پشتی پرچم‌دار آینده شیائومی را نشان می‌دهد. با توجه به عکس فاش شده، شیائومی 13 پرو از طراحی مشابه با نسخه معمولی برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که هر دو گوشی هوشمند، ظرف یک یا دو ماه آینده، احتمالا پس از عرضه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رونمایی شوند. در تصویر فاش شده از قاب پشت شیائومی 13 پرو، این گوشی دارای طراحی جزیره‌ای دوربین است. این ماژول دارای دو حسگر است که به صورت عمودی در سمت چپ قرار دارند و با یک لنز بزرگ در سمت راست به همراه فلاش LED تکمیل می‌شوند. هم‌چنین وجود عبارت «لایکا» حاکی از آن است که شیائومی در ساخت دوربین پرچم‌دار آینده خود، با این برند کهنه‌کار همکاری داشته است.

شیائومی 13 پرو

هم‌چنین پنل پشتی Xiaomi 13 Pro دارای لبه‌های منحنی است و می‌توان انتظار داشت که علاوه بر رنگ نقره‌ای دستگاه که در تصویر فاش شده قابل رویت است، گزینه‌های رنگ دیگری نیز در زمان رونمایی، معرفی خواهند شد.

با اینکه در تصویر لو رفته جزئیات بیشتری از شیائومی 13 پرو مشخص نشده است، اما اطلاعاتی از پنل جلوی دستگاه به همراه مشخصات فنی آن، در ماه گذشته فاش شد. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر با حفره پانچ در بخش میانی به همراه لبه‌های منحنی در اطراف است. انتظار می‌رود که پرچم‌دار آینده شیائومی به صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شود.

این دستگاه با 12 گیگابایت رم به همراه 3 گیگابایت رم مجازی و رابط کاربری MIUI 14 بر پایه اندروید 13 عرضه خواهد شد. شیائومی 13 پرو با شماره مدل 2210132C در وب‌سایت صدور گواهی 3C نیز فهرست شده و طبق گمانه‌زنی‌ها از شارژ سریع 120 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*