تلویزیون گیمینگ ردمی ایکس پرو

تلویزیون گیمینگ شیائومی ردمی X پرو معرفی شد؛ فقط 600 دلار!

شیائومی از تلویزیون گیمینگ ردمی X پرو با مشخصاتی نظیر نرخ رفرش 120 هرتز به همراه نرخ نوسازی متغیر، وضوح 4K و قیمت اقتصادی رونمایی کرد.

شرکت شیائومی که از قصد خود برای عرضه یک تلویزیون گیمینگ جدید، تحت نام تجاری Redmi خبر داده بود، امروز از سری ردمی X پرو رونمایی کرد. این تلویزیون هوشمند در دو نسخه 65 و 75 اینچی، به ترتیب با قیمت 2999 یوان (414 دلار) و 4299 یوان (595 دلار) در دسترس است.

تلویزیون گیمینگ شیائومی ردمی ایکس پرو با پشتیبانی از فناوری MEMC و نرخ رفرش 120 هرتز در تمامی مدل‌های عرضه می‌شود. این دستگاه هم‌چنین دارای نور پس‌زمینه پارتیشن‌بندی شده در سطح سخت‌افزاری است که می‌تواند به تنظیم روشنایی در 4096 طیف مختلف دست یابد و از نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به طور هوشمندانه نرخ تازه‌سازی صفحه را با نرخ فریم خروجی مطابقت می‌دهد تا از پارگی تصویر جلوگیری کند.

تلویزیون ردمی ایکس پرو

تلویزیون گیمینگ شیائومی ردمی X پرو دارای مشخصاتی نظیر رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل، 94% وسعت رنگ DCI-P3، پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و فناوری‌های دالبی ویژن و Dolby Atmos است. علاوه بر این، هنگامی‌که این تلویزیون هوشمند تشخیص دهد که بازی آغاز شده، به طور خودکار حالت تاخیر کم (ALLM) را فعال می‌کند و با غیرفعال کردن عملکردهای غیرضروری، تاخیر در نمایش بازی را بهینه و به حداقل می‌رساند.

از لحاظ عملکرد پردازشی، این تلویزیون به یک تراشه چهار هسته‌ای A73، همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ردمی ایکس پرو دارای گواهینامه بازی حرفه AMD FreeSync Premiuim است و برای ترمینال‌های مختلفی مانند انواع کنسول رومیزی و دستی و رایانه‌های شخصی مناسب است.

تلویزیون ردمی x پرو

در عین حال، این تلویزیون گیمینگ از بازی‌های ابری نیز پشتیبانی می‌کند که به لطف همکاری میان ردمی و Migu Kuaiyou کاربران قادر خواهند بود تا بیش از 40 عنوان مطرح را بدون نیاز به دانلود بازی کنند. این دستگاه هم‌چنین به خروجی HDMI 2.1، HDMI 2.02، USB 2.02 و پورت کابل شبکه، درگاه ورودی AV، رابط کواکسیکال S/PDIF و رابط آنتن مجهز است.