فروش نام های کاربری تلگرام

فروش نام های کاربری خاص تلگرام به زودی آغاز خواهد شد

تلگرام می‌گوید راه‌اندازی فروشگاه یوزرنیم‌های این پلتفرم در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی کاربران می‌توانند نسبت به خرید و فروش نام های کاربری خاص تلگرام اقدام کنند.

پیامرسان پرطرفدار تلگرام، یک فروشگاه جدید را تاسیس کرده که البته مختص NFT نیست. هدف از راه‌اندازی این بازار، فروش مزایده‌ای نام های کاربری خاص تلگرام توسط مالکان آن‌هاست؛ ایده‌ای که در تابستان امسال شکل گرفت.

حالا تلگرام در کانال رسمی خود، اعلام کرده که روند ایجاد این بازار، تقریبا به اتمام رسیده است و فعالیت آن به زودی آغاز خواهد شد. اطلاع‌رسانی در این مورد، از طریق کانال t.me/username انجام می‌شود.

پاول دوروف

در ماه مرداد، پس از آنکه حراج نام دامنه شبکه Ton (پلتفرم بلاکچین توسعه‌یافته توسط تلگرام) موفقیت‌آمیز توصیف شد، پاول دوروف ایده‌ی فروش نام های کاربری تلگرام را در قالب «معاملات هوشمند NTF مانند» مطرح کرد. موسس تلگرام در آن زمان گفت که راه‌‌اندازی سامانه‌ای برای انتقال مالکیت یوزرنیم‌های خاص، می‌تواند به یک سرویس پرطرفدار در Web3 تبدیل شود.

ناگفته نماند که چند سال پیش، تلگرام پروژه‌ی کریپتو و Web3 خود را به امید راه‌اندازی یک پلتفرم پرداخت دیجیتال، آغاز کرد؛ اما برای فروش توکن Gram در آمریکا با مشکلات قانونی مواجه شد. دوروف پس از آنکه یک دعوای حقوقی را در سال 2020 به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده باخت، از آن پروژه کنار کشید و روی تلگرام تمرکز کرد.

از آن زمان به بعد، توسعه‌دهندگان اوپن سورس، پروژه را تحت نام The Open Network یا Ton در دست گرفتند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*