گجت مناسب سفر

18 گجت مناسب سفر که بهتر است همراهتان باشد!

می‌دانید که بسیاری از تجهیزات مسافرتی برای سفر شما بی‌فایده است! به خصوص اگر چمدان زیادی همراه خود داشته باشید، ممکن است با مشکل مواجه شوید. از سوی دیگر، ابزارهایی وجود دارند که برای تعطیلات خود به آن‌ها نیاز دارید.

این که دقیقا چه تجهیزاتی برای سفر نیاز دارید، به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. به عنوان مثال برای سفر با بلیط هواپیما و تعطیلات در ساحل، کرم ضد آفتاب توصیه شده است؛ اما از سوی دیگر مطمئناً به کفش‌های پیاده‌روی نیاز ندارید. در این مطلب قصد داریم ۱۸ گجت مناسب سفر که بهتر است همراهتان باشد را معرفی کنیم و به توضیح مختصر هر یک از آن‌ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

1. دستگاه اسپرسوساز قابل حمل

بسیاری از مردم، روز خود را با قهوه شروع می‌کنند. غیر قابل انکار است که قهوه نیرو محرکه بسیاری از جمعیت برای شروع یک روز کاری، تحصیلی و حتی مسافرتی است. پس اگر به قهوه عادت دارید، نبود آن در سفر می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد. با استفاده از اسپرسوساز قابل حمل، می‌توانید دانه‌های قهوه خود را آسیاب کنید تا نوشیدنی را در هر زمان که نیاز دارید آماده کنید. ویژگی‌هایی مانند وزن سبک و استفاده آسان این اسپرسوساز را به یکی از لوازم جانبی ضروری سفر تبدیل کرده است. فرقی نمی‌کند که از قطب شمال سرد دیدن می‌کنید یا از استوای گرم، این ابزار باید در کیف سفر شما باشد.

2. آداپتور مسافرتی

یک آداپتور مسافرتی، می‌تواند انتقال قدرت (به عبارت ساده، قابلیت شارژ سریع) را تا ۶۱ وات ارائه ‌دهد که بالاترین میزان ارائه شده توسط یک آداپتور مسافرتی است. اگر لپ تاپ شما از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند، هرگز نیازی به حمل شارژر لپ تاپ خود نخواهید داشت. این توان ۶۱ وات می‌تواند به راحتی لپ تاپ شما را مستقیماً از پریز برق شارژ کند. از طرف دیگر، ۶۱ وات برق برای اکثر لپ تاپ‌ها کم است، بنابراین ممکن است شارژ کامل لپ تاپ بیشتر طول بکشد. با این حال، وجود این وسیله در سفر می‌تواند بسیار به شما کمک کند.

3. پتوی مسافرتی قابل حمل

وقتی به این محصول برخورد کنید کنجکاو می‌شوید و مدتی به این فکر فرو می‌روید که آیا پتویی با این سایز و کیفیت می‌تواند به اندازه پتوی سنتی مانند پشمی یا نخی راحتی و گرما را ایجاد کند؟

باور کنید یا نه، این پتوی جالب می‌تواند در یک کیف حمل و نقل فوق‌العاده کوچک قرار بگیرد که حتی ممکن است ۱۰ درصد از حجم کوله‌پشتی سفر شما را نیز اشغال نکند. وزن این پتوها از ۳۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم موجود است. چنین پتویی قطعا فوق‌العاده قابل حمل است. برخی از پتوهای مسافرتی دارای تعداد زیادی جیب برای مصارف مختلف از جمله گرمکن پا، جیب پاسپورت و غیره هستند. اما اگر برنامه درازمدتی برای سفر خود دارید، خرید این پتو را پشت گوش نیندازید.

4. بالش مسافرتی قابل تنظیم

بالش مسافرتی قابل تنظیم، یک بالش منحصربه‌فرد است که بسیاری از مشکلات مطرح بالش مسافرتی U شکل را ندارد. این بالش به عنوان به عنوان بالش مسافرتی مهندسی شده علمی با راحتی و قابلیت تنفس عالی روانه بازار شده است. بالش کاملاً قابل تنظیم است و از هر جهت به شما آرامش می‌دهد. می‌توانید به هر طریقی بچرخید و در عین حال به لطف این بالش راحت بخوابید.

5. یک باشگاه ورزشی قابل حمل!

هدف شما از سفر نکردن، کاهش وزن، تناسب اندام یا حفظ فرم بدنتان است؟ ما به یک ابزار جالب برخورد کرده‌ایم که می‌تواند تمام این اهداف را در سفر نیز محقق کند. در عکس زیر، یک باشگاه ورزشی شخصی و قابل حمل می‌بینید که می‌توانید آن را در هر مکانی حمل کنید. اکثر تجهیزات شرکت سازنده این وسیله قابل حمل هستند. این تجهیزات با مقاومت بالا ایجاد می‌شوند تا چه در خانه، چه در محل کار و چه حتی در تعطیلات یا سفر کاری، آمادگی جسمانی را به شما هدیه دهند.

6. ریش تراش مسافرتی

اگر شما فردی هستید که دائما در حال سفر هستید، این گجت برای شما مناسب است. وقتی برای مصاحبه، جلسه یا هر چیز دیگری به کشور یا شهر دیگری سفر کرده‌اید، طبیعی است که نگران مرتب بودن خود باشید. همچنین حمل ماشین اصلاح نه تنها به دلیل اندازه آن بلکه به دلیل دردسر حمل شارژر آن چندان راحت نیست. خوشبختانه، امروزه ماشین‌های اصلاح مسافرتی قابل حمل تولید شده‌اند که می‌توانند از طریق USB C شارژ شوند. اگر زیاد سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این نوع ریش‌تراش‌ها را تهیه کنید.

7. پاور استیشن (نیروگاه) قابل حمل

همانطور که ممکن است بدانید، نیروگاه‌های قابل حمل این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. با استفاده از این نیروگاه‌ها شما می‌توانید لوازم الکترونیکی خود را شارژ کنید. نیروگاه‌های جدیدتر به طور قابل توجهی دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به نیروگاه‌های قدیمی‌تر هستند. آن‌ها طراحی جالبی دارند و بسیار کوچک هستند.

گجت

8. کوله پشتی مخصوص دوربین عکاسی

این کوله پشتی برای عکاسان ساخته شده است، اما برای هر فردی که با وسایل و لوازم جانبی زیادی سفر می‌کند مناسب است. غالبا این کوله پشتی‌ها دارای ظرفیت ۲۵ لیتر هستند که برای حمل گجت‌های زیادی کافی است. این کوله پشتی‌ها دارای حالت کیسه‌ای داخلی هستند که دوربین و لنز شما را نگه می‌دارند. کل کیسه داخل خود کوله پشتی قرار می‌گیرد. همچنین دارای جیب‌های اختصاصی است که می‌توانید لوازم جانبی دوربین را در آن‌ها قرار دهید.

9. چمدان دستی هوشمند

وقتی صحبت از کیفیت می‌شود، همه چمدان‌ها با یک کیفیت ساخته نمی‌شوند. بله، ممکن است کیف‌دستی‌های ارزان را انتخاب کنید. اما وقتی چرخ‌های آن به زمین می‌چسبند، گوشه‌هایش فرسوده می‌شوند و زیپ‌ها بعد از چند بار از هم جدا می‌شوند، تعجب نکنید. امروزه یک چمدان داریم که نه تنها باکیفیت است بلکه هوشمند نیز هست. این چمدان یک کیف دستی هوشمند کاملا مهندسی شده با ویژگی‌های خیره‌کننده و باشکوه برای حرکت در اطراف است! این اختراع یک تغییر واقعی بازی در صنعت سفر است. البته این چمدان هنوز وارد کشور ما نشده است و موقتا امکان خرید آن وجود ندارد. اما همراه داشتن آن به هنگام سفر، ایده خوبی است. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به مقصدی خارجی این کیف را مشاهده کردید حتما آن را خریداری کنید.

این چمدان هوشمند دارای ویژگی‌های چشمگیر از نظر فناوری پیشرفته مانند حسگرهای اثر انگشت و پاوربانک‌های داخلی است که استانداردهای جدیدی را در بخش سفر ایجاد می‌کند. فناوری هوشمند، قفل‌های هوشمند و ویژگی‌های ذخیره‌سازی عالی از جمله ویژگی‌هایی هستند که این چمدان داراست. اگر با بلیط قطار سفر کنید، چنین چمدان دستی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

10. گوشی هوشمند

این بدیهی‌‎ترین و ضروری‌ترین ابزار برای لذت بردن از تعطیلات شما است. نه تنها می‌تواند به شما کمک کند به خاطر ایمنی با شرکای سفر خود در ارتباط باشید، بلکه کاربردها و امکانات بی‌شماری دارد. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه از هزاران برنامه برای تکمیل تعطیلات خود استفاده کنید. همه چیز از رزرو کردن، ناوبری، توصیه‌های رستوران و اقامتگاه تنها با یک ضربه انگشت فاصله دارد. برای آن دسته از شما که از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنید، ویژگی Passbook به شما این امکان را می‌دهد که تمام کارت پرواز و اطلاعات پروازهای مکرر خود را در یک مکان نگه دارید که فوق‌العاده راحت است. البته، قابلیت‌های MP۳ و پادکست خود را نیز دارد تا بتوانید به موسیقی و برنامه‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

11. شارژر باتری قابل حمل (پاوربانک)

به همراه داشتن شارژر باتری قابل حمل، ضروری است. به خصوص اگر شما از انجام تمام اقدامات احتیاطی ممکن لذت می‌برید. طیف گسترده‌ای از شارژرهای قابل حمل در دسترس هستند. برخی از آن‌ها به کوچکی یک درایو انگشت شست هستند و برخی دیگر با چندین پورت که برای شارژ کل خانواده طراحی شده‌اند. همچنین اگر فضای سوکت در اتاق هتلتان کم است، این شارژرها عالی هستند.

12. آیپد/تبلت

همانند تلفن هوشمند، یک دستگاه تبلت (اگر به آن دسترسی دارید) یک ضرورت مطلق برای تعطیلات است. دلیل این امر، تطبیق‌پذیری کامل آن است.

تبلت می‌تواند یک رسانه قابل حمل، یک پخش کننده MP3، خواننده الکترونیکی و لپ تاپ شما باشد. همچنین، البته، سبک وزن است و حمل آن بسیار راحت‌تر از حمل لپ‌تاپ است. این امر به ویژه در صورتی که نیاز دارید در زمانی که دور هستید به کار خود ادامه دهید بسیار مهم است. اگر دورکاری می‌کنید یا لازم است مدام ایمیل‌های کاری خود را چک کنید، تبلت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

13. لپ تاپ

ممکن است شما در تعطیلات کاری باشید یا به سادگی بخواهید یک خروجی مناسب برای وبلاگ تجربیات خود داشته باشید. لپ تاپ‌های نازکی مانند مک بوک ایر یا Sony Vaio پاسخ ما به شما هستند. سبک و راحت! این دستگاه‌ها به شما امکان می‌دهند هر مقصد تعطیلات را به دفتر کار خود تبدیل کنید. همچنین می‌توانید به صورت روزانه، عکس‌هایی را که گرفته‌اید وارد لپ تاپ کنید تا یک بک اپ فیزیکی از خاطرات خود داشته باشید.

14. هدفون حذف نویز

یک جفت هدفون حذف نویز عالی یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید برای تعطیلات انجام دهید. چه در حال پرواز به شیراز باشید و چه با اتوبوس از تهران به گیلان، هدفون حذف نویز از صداهای مزاحم موتور جلوگیری می‌کند. اگر مجبور باشید با نوزادان گریان سفر کنید یا بخواهید سر و صدای نوجوانان در ساحل را نادیده بگیرید، این هدفون‌ها یک موهبت الهی خواهند بود. شما سزاوار این هستید که بتوانید تمرکز خود را در هر جایی به دست آورید. پس در خرید این هدفون‌ها تردید نکنید.

15. دوربین جیبی

آیا می‌خواهید تعطیلات خود را با عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کنید، اما نمی‌خواهید با یک دوربین و یک سری لنز اضافی احاطه شوید؟ اشکالی ندارد. شما مجبور نیستید کمیت را با کیفیت عوض کنید. دوربین‌های کامپکت شگفت‌انگیزی در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها کوچکتر از یک دسته کارت هستند و می‌توان از آن‌ها حتی در زیر آب نیز استفاده کرد. حتی می‌توانید مدل‌هایی با وای فای داخلی برای تمام نیازهای اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر خود تهیه کنید. خبر عالی این است که این دوربین‌ها نه تنها راحت هستند، بلکه مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

16. آداپتور تقسیم‌کننده هدفون

این آداپتورها، دستگاه‌های کوچک بسیار خوبی برای زمانی هستند که تبلت یا لپ تاپ خود را به اشتراک می‌گذارید. این‌گونه دو نفر می‌توانند از فیلمی که شما تماشا می‌کنید لذت ببرند! اگر با یک خط هوایی مقرون‌به‌صرفه پرواز می‌کنید و در حال نمایش یک فیلم زرد هستند، یا برای سرگرم کردن بچه‌ها، این کار بسیار مفید است.

گجت

17. اسپیکرهای قابل حمل

اسپیکرهای قابل حمل از روزگار بوم باکس‌ها برای ساحل یا مهمانی‌های بداهه عالی هستند. مدل‌های جدیدتر از فناوری بلوتوث بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و حتی می‌توانند دستگاه‌های دیگر شما را از طریق USB شارژ کنند. درست است، آن‌ها نه تنها آهنگ‌های مورد علاقه شما را می‌نوازند، بلکه به فناوری شما نیز کمک می‌کنند. اگر عازم یک سفر ساحلی هستید، این بلندگوها می‌توانند ایده خوبی برای تفریح باشند.

18. کتابخوان الکترونیکی

اکنون با توجه به این که قبلاً در مورد تبلت‌ها صحبت کرده‌ایم، ممکن است ذکر این گزینه گنجاندن اضافی به نظر برسد. اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که یک کتاب‌خوان الکترونیکی در نوع خود یک ابزار فوق‌العاده برای تعطیلات است. همه ما اهمیت عمر باتری را می‌دانیم و اینجاست که این کتابخوان‌ها واقعا می‌درخشند. کتابخوان‌های الکترونیکی اختصاصی جدیدتر عمر باتری زیادی دارند که می‌تواند تا یک ماه دوام بیاورد. این به این معنی است که اگر فراموش کردید یک شب آن را به برق وصل کنید، لازم نیست از این که در یک پرواز ۱۴ ساعته خسته می‌شوید وحشت کنید. آن‌ها یک رویای کتاب دوست هستند، به خصوص اگر شما می‌خواهید در تعطیلات خود گزینه‌های زیادی برای مطالعه داشته باشید. این‌گونه دیگر کتاب‌ها تمام فضای چمدان شما را اشغال نمی‌کنند!

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.