اف ام سی M4

اف ام سی M4 ، یکی از لوکس ترین خودروهای تولید داخل به زودی در بازار + عکس و امکانات

اف ام سی M4، یکی از لوکس ترین خودروهای تولید داخل به زودی توسط فردا موتور به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این مینی ون آشنا خواهیم شد.

اف ام سی M4 به عنوان یکی از جدیدترین محصولات فردا موتور محسوب می‌شود که مدتی قبل در نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی از آن پرده‌برداری کرد. در همین راستا به تازگی بیلبوردهای تبلیغاتی از این خودرو در سطح شهر تهران نصب شده که نشان می‌دهد این مینی ون به زودی روانه بازار خواهد شد.

اف ام سی M4

شرکت فردا موتورز که طی سال‌های قبل با عرضه شاسی بلندهای چینی توانست سهم مناسبی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد، اکنون قصد دارد با عرضه اف ام سی M4 به عنوان نسخه ایرانیزه شده دانگ فنگ Forthing M4 سبد محصولات خود را تکمیل کند. در ادامه با مشخصات و امکانات اف ام سی M4 به عنوان یکی از لوکس ترین خودروهای تولید داخل آشنا خواهیم شد.

معرفی اف ام سی M4

بخش طراحی

اف ام سی M4

این مینی ون از نمای جذاب، مدرن و متفاوتی نسبت به سایر خودروهای چینی بهره می‌برد. در نمای جلوی آن یک جلوپنجره بسیار بزرگ به چشم می‌خورد که طراحان با استفاده از خطوط مورب و مشکی رنگ توانستند نمای جذابی را در آن ایجاد کنند.

اف ام سی M4

در وسط جلوپنجره یک LED با قابلیت روشنایی نصب شده که توانسته نمای مدرنی را در نمای جلو ایجاد کند. مواردی چون طرح سه بعدی سپر، خط شکسته چراغ روشنایی روز و خطوط کرومی به عنوان سایر ویژگی‌های این بخش محسوب می‌شود.

اف ام سی M4

بخش کناری این خودرو دارای طراحی ساده‌تری نسبت به نمای جلو بوده و از ویژگی‌های این بخش می‌توان به خط کشیده از گلگیر جلو تا عقب و چند خط منحنی اشاره کرد. ضمن این که طراحان با شیب سقف و منحنی آن به بخش عقب به همراه خطوط کرومی در حاشیه پنجره‌ها توانستند نمای جذابی را همانند بخش جلو به وجود آورند.

fmc m4

در بخش عقب این خودرو نیز یک چراغ پیوسته به چشم می‌خورد که باعث پهن‌تر دیده شدن این بخش شده است. قطعه مشکی رنگ در پایین سپر و یک اسپویلر در بالای شیشه عقب جزو سایر ویژگی‌های طراحی این بخش محسوب می‌شود. به طور کلی اف ام سی M4 در قالب یک مینی ون لوکس از نمای جذابی بهره می‌برد و می‌تواند نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.

fmc m4

طراحان برای این مینی ون از چینش صندلی‌های ۲-۲-۳ استفاده کردند که البته در ردیف دوم نیز دو صندلی کاپیتانی به چشم می‌خورد. فردا موتور قصد دارد اف ام سی M4 را در تریم کرم قهوه‌ای به بازار عرضه کند؛ تریمی که در لوکس‌تر شدن کابین این خودرو نقش زیادی داشته است. این خودرو از دو نمایشگر به هم متصل برای سیستم اطلاعات سرگرمی و جلوآمپر دیجیتال بهره می‌برد که نمای یکپارچه آنها باعث ایجاد فضایی مدرن شده است.

مشخصات فنی اف ام سی M4

fmc m4

اف ام سی M4 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این پیشرانه که توسط میتسوبیشی توسعه پیدا کرده به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6.4 لیتری را به همراه دارد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

fmc m4

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به نورپردازی داخلی، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف دوم، صندلی برقی راننده، تریم چرمی کابین، جک برقی، سقف پانورامیک صندوق عقب، هشت کیسه هوا 10 نقطه‌ای، سنسورهای باران و نور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم هشدار خروج از بین خطوط، رادار نقطه کور، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، دوربین 360 درجه به سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم اتوپارک، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و سیستم کروز کنترل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*