مانیتور M7 سامسونگ

با ويژگی‌های مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart آشنا شوید

مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart برای ارائه تجربه یک زندگی ایده‌آل به قابلیت‌های متعددی مجهز شده است. در ادامه با قابلیت‌های این مانیتور سامسونگ آشنا خواهیم شد.

مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart که برای تجربه یک زندگی ایده‌آل طراحی شده شما را از کیس‌های سنگین و جاگیر کامپیوتر و حتی کنسول‌های بازی بی‌نیاز می‌کند. این نمایشگر همه‌کاره می‌تواند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهد تا بتوانند از تماشای فیلم و سریال یا انجام بازی نهایت لذت را ببرند. از این رو قصد داریم شما را با قابلیت‌های این مانیتور سامسونگ آشنا کنیم.

ويژگی‌های مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart

تماشای محتواها با بهترین کیفیت

مانیتور M7 سامسونگ

مانیتور M7 سامسونگ به دلیل توانایی ارائه بیش از 1 میلیون رنگ، پشتیبانی از فناوری HDR10 و تکنولوژی UHD 4K (وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل) می‌تواند تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد. از این رو با این مانیتور سامسونگ دیگر به جابه‌جایی احتیاجی نخواهید داشت. در واقع فناوری Auto Source Switch plus بلافاصله پس از روشن شدن دستگاه‌های اطراف می‌تواند آنها را شناسایی کرده و سیگنال صحیح را نشان دهد تا کاربران دیگر به جستجوی ورودی صحیح در منو نیازی نداشته باشند.

سامسونگ برای این مانیتور خود سیستم تطبیق خودکار نور و صدا را نیز در نظر گرفته که بر اساس روشنایی محیط می‌تواند نور خروجی از دستگاه را تنظیم کند. همچنین با بررسی موقعیت و حالت‌های محتوا نیز بهترین صدا را به گوش کاربران خواهد رساند. ضمن این که کاربران با برنامه Samsung TV plus بدون دانلود و ثبت نام می‌توانند برنامه‌های دلخواه خود را مشاهده کنند.

ابزاری برای کنترل و فرمان دادن

مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart‎‎ به سیستم عامل تایزن این شرکت کره‌ای مجهز شده که با اپلیکیشن SmartThings و فناوری اینترنت اشیا می‌توان تمام وسایل اطراف خانه را کنترل کرد. همچنین این مانیتور از دستیارهای Bixby و Alexa و Google Assistant نیز پشتیبانی می‌کند.

ضمن این که کاربران با قابلیت صدای میدانی (Far Field Voice) می‌توانند دستیار صوتی را از بخش‌های مختلف خانه فعال سازند. این مانیتور سامسونگ به یک کنترل از راه دور نیز مجهز شده که به واسطه طراحی بهینه می‌تواند تمام قابلیت‌های مانیتور را در اختیار کاربران قرار دهد.

اتصال گوشی به مانیتور با یک ضربه

مانیتور M7 سامسونگ

این مانیتور هوشمند سامسونگ به وای فای 5 و بلوتوث نسخه 4.2 نیز مجهز شده است. همچنین با قابلیت Samsung DeX می‌توان به آسانی گوشی های سامسونگ را به این مانیتور متصل کرد و با airplay 2 نیز امکان اتصال دستگاه‌هایی چون آیفون، آیپد و یا مک بوک وجود خواهد داشت. ضمن این که با قابلیت Tap view می‌توان فقط با یک ضربه گوشی را به مانیتور متصل کرد.

امکان جستجو در وب، ویرایش مدارک و اسناد

مانیتور M7 سامسونگ

مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart برای کاربران امکانات متعددی چون جستجو در وب، ویرایش مدارک و اسناد را همانند کار با کامپیوترها به همراه دارد. همچنین این مانیتور از قابلیت کاری جدید بهره می‌برد که به کمک آن می‌توان از راه دور به کامپیوترهای دیگر دسترسی پیدا کرد و به ویرایش و تدوین اسناد و مدارک کاری خود پرداخت. پشتیبانی از Microsoft 365 نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور محسوب می‌شود.

سامسونگ برای این مانیتور خود یک دوربین آهنربایی را نیز در نظر گرفته که به شکل جداگانه عرضه می‌شود. با این گجت حرفه‌ای می‌توان به آسانی با سایر مخاطبان تماس و مکالمه تصویری برقرار کرد. این دوربین برای حفظ امنیت حریم خصوصی کاربران از کاور بهره می‌برد و امکان جداسازی آن نیز وجود خواهد داشت.

امکان انجام تنظیمات مهم حین بازی

مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart به گونه‌ای طراحی شده تا در زمان انجام بازی‌های ویدیویی بدون این که از صفحه بازی خارج شوید بتوان تنظیمات مهمی چون نسبت اندازه صفحه و زمان پاسخگویی را اعمال کرد. همچنین با نسبت تصویر 21:9 این مانیتور می‌توان تمام جزئیات بازی را مشاهده کرد. علاوه بر این، با این مانیتور می‌توان به مجموعه خاصی از بازی‌های ویدیویی بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر دسترسی پیدا کرد.

مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart از سه درگاه USB 2.0، 2 درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه Type-C بهره می‌برد. ضمن این که این مانیتور موفق به دریافت گواهی EYE comfort شده و با حذف نور آبی مانع خستگی جشم‌ها می‌شود. همچنین این محصول از بلندگوی داخلی، تصویر بدون لرزش و Eye Saver نیز بهره می‌برد.

به طور کلی مانیتور M7 سامسونگ‎‎ از سری Smart با ویژگی‌های متعددی چون عدم نیاز به کامپیوتر و کنسول جداگانه، خدمات پرکاربرد اینترنتی، ارائه سرویس‌های آنلاین و اتصال راحت و بی‌دردسر می‌تواند تجربه یک زندگی ایده‌آل را برای کاربران خود فراهم سازد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*