عمر باتری سامسونگ گلکسی S23

عمر باتری سامسونگ گلکسی S23 چقدر خواهد بود؟

پرچمداران جدید سامسونگ در راه هستند و باید منتظر سه مدل باشیم. اما از ظرفیت و عمر باتری سامسونگ گلکسی اس 23 – Galaxy S23 و هم‌قطارانش چه می‌دانیم؟

انتظار می‌رود گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ در زمستان امسال با عمر باتری بیشتر از راه برسند؛ هر چند که این لزوما به معنای افزایش ظرفیت باتری در هر سه مدل معمولی، پلاس و اولترا نیست. احتمال استفاده از باتری بزرگتر در یک یا دو مدل وجود دارد؛ اما وجود تراشه‌ای با معماری جدیدتر و فناوری بهینه‌تر صفحه نمایش، دو فاکتور کلیدی در این امر محسوب می‌شوند.

ظرفیت باتری سری گلکسی S23 سامسونگ

شایعات هیجان‌انگیزی از بزرگتر شدن باتری گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس شنیده می‌شود. ظاهرا هر دو مدل، افزایش ظرفیت 200 میلی‌آمپر ساعتی را در قیاس با نسل فعلی تجربه خواهند کرد. این یعنی ظرفیت باتری اعضای خانواده، به شرح زیر خواهد بود.

  • باتری گلکسی اس 23 : 3900 میلی‌آمپر ساعت (200mAh افزایش)
  • باتری گلکسی اس 23 پلاس : 4700 میلی‌آمپر ساعت (200mAh افزایش)
  • باتری گلکسی اس 23 اولترا : 5000 میلی‌آمپر ساعت (بدون تغییر)

شارژ وایرلس و شارژ معکوس

پشتیبانی از شارژ وایرلس را باید ویژگی مشترک اعضای این خانواده بدانیم؛ احتمالا بدون تغییر نسبت به نسل فعلی، حداکثر با سرعت 15 وات!

پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هم به شما این امکان را خواهد داد که از گوشی‌های سری Galaxy S23 به عنوان پاوربانک استفاده کنید. البته شارژ کردن گجت‌های دیگر با این گوشی‌ها، به قیمت سریع‌تر خالی شدن باتری خود آن‌ها تمام می‌شود.

شارژر گوشی های سری گلکسی S23

آن‌طور که پیداست، سامسونگ این گوشی‌ها را با یک کابل USB-C دو طرفه عرضه می‌کند؛ بدون اینکه شارژری درون جعبه آن‌ها قرار دهد. پس باید هزینه خرید یک شارژر مناسب را هم تقبل کنید.

عمر باتری سامسونگ گلکسی S23

اگر سرعت شارژ گوشی‌ها نسبت به سری گلکسی اس 22 بدون تغییر باقی بماند، برای شارژ گلکسی اس 23، باید به دنبال یک شارژر 25 واتی با خروجی USB-C بگردید. ولی اگر می‌خواهید مدل‌های اولترا و پلاس را با نهایت سرعت شارژ کنید، یک شارژر گران‌تر 45 واتی نیاز خواهید داشت. احتمالا کابل 5 آمپر را هم باید جداگانه تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*