اوپو R7 پلاس جدید معرفی شد؛ ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ی ۸ هسته ای

تقریبا ۷ ماه از رونمایی گوشی های اوپو R7 و اوپو R7 Plus میگذرد که امروز اوپو نسخه ی بهبود یافته ای از اوپو R7 Plus معرفی کرده است. این گوشی در بازار کشور چین و به طور ویژه در بازار های بین المللی عرضه خواهد شد. وب سایت چینی اوپو تایید کرده است که به زودی اوپو R7 را برای پیش فروش قرار خواهد داد و همچنین در اواخر ماه جاری میلادی این گوشی روانه ی بازار خواهد شد.

در بخش مشخصات فنی، شباهت زیادی میان این گوشی و اوپو R7 پلاس وجود دارد. بزرگترین تفاوت این دو نسخه در حافظه رم است. نسخه ی جدید به ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است در صورتی که R7 پلاس ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشت.

سایر مشخصات اوپو R7 پلاس جدید عبارتند از صفحه نمایش امولد ۶ اینچی با رزولوشن  ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه گلس ۲D، تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ با پردازنده ی ۸ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۴۰۵. علاوه بر این گوشی، نسخه ای ورزشی مخصوص بازار چین عرضه خواهد شد که به تراشه MT679 مجهز است و از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد.

۵۶۶۷c62c2316a1.120434347یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پشت این دستگاه را زینت بخشیده است و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. اوپو جدید باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع VOOC دارد. این گوشی از یکشکاف هیبریدی بهره می‌برد. به این معنا که از یک دهانه میتوان برای نگه داشتن سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی استفاده نمود. این مدل جدید، از فناوری های ۳G، ۴G LTE، وای فای، بلوتوث ۴.۰ و GPS بهره میبرد و قابلیت اتصال به کابل OTG هم دارد. اندروید از پیش نصب شده ی آن ۵.۱ است که رابط کاربری Color OS 2.1 اوپو روی آن نصب شده است.

اوپو R7 پلاس پیشرفته، ضخامت ۷.۷۵ میلی متر و ۱۹۲ گرم وزن دارد. این گوشی با بدنه ی فلزی طراحی شده است و در رنگ طلایی عرضه میشود. نسخه ی مخصوص چین ۴۷۰ دلار قیمت دارد و نسخه ی بین المللی آن ۵۱۵ دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*