ایرفون توگوشی Nothing Ear (stick)

ایرفون توگوشی Nothing Ear (stick) با 29 ساعت عمر باتری معرفی شد

شرکت ناتینگ از یک گجت صوتی جدید رونمایی کرد: ایرفون بی‌سیم Nothing Ear (stick) که طراحی توگوشی و کیس استوانه‌ای دارد.

پس از ناتینگ فون 1، شاهد معرفی یک محصول خاص دیگر از کمپانی Nothing هستیم. ایرفون توگوشی Nothing Ear (stick) درایورهای 12.6 میلی‌متری و با احتساب کیس شارژ، تا 29 ساعت شارژدهی دارد. طراحی کیس استوانه‌ای، الهام گرفته از رژ لب است و ساختار شفافی دارد تا بادهای گذاشته شده درون آن را ببینید.

خبری از حذف نویز فعال (ANC) در ناتینگ ایر استیک نیست؛ اما به لطف فناوری Clear Voice، می‌توانید روی 3 میکروفون آن حساب کنید تا صدای وزش باد و ازدحام هنگام مکالمه، مزاحمتی ایجاد نکند.

بادهای این گجت، از قابلیت کنترل لمسی برای پلی و پاز کردن موسیقی، کم و زیاد کردن صدا و فعال‌سازی دستیار صوتی برخوردار هستند. یک قابلیت دیگر، Bass Lock است که به طور پویا، صدای بیس را برحسب محیط پیرامون، تنظیم می‌کند.

همچنین بادها از قابلیت ارتباطی Fast Pair روی دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند و برای مقاومت در برابر آب و غبار، تاییدیه IP54 دارند. به ادعای کمپانی سازنده، طراحی ارگونومیک سبب می‌شود در تمام طول روز، بتوانید آن‌ها را درون گوش خود قرار دهید. البته با هر بار شارژ، مدت زمان پلی‌بک بادها بیشتر از 7 ساعت نیست.

ایرفون توگوشی Nothing Ear (stick)

چند قابلیت ویژه هم با اتصال به گوشی Nothing Phone (1) برقرار می‌شود که می‌توانیم به ژست‌های کنترلی قابل شخصی‌سازی، تنظیمات EQ و قابلیت Find My Earbuds اشاره کنیم. در صورت استفاده از سایر دستگاه‌های اندرویدی یا iOS، باید اپ Nothing X را دانلود کنید تا به این امکانات دسترسی داشته باشید.

قیمت ایرفون توگوشی Nothing Ear (stick)

قیمت این گجت صوتی در مناطق مختلف، 99 دلار، 119 یورو یا 99 پوند است. فروش آن در تاریخ 4 نوامبر (13 آبان) از طریق سایت nothing.tech آغاز می‌شود و مشتریانی که تا پیش از پایان ماه نوامبر اقدام به خرید کنند، از تخفیف 10 درصدی برخوردار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*