گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲ معرفی شدند؛ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و قیمت زیر ۴۰۰ دلار

گوشی‌های خانواده شیائومی ردمی نوت ۱۲ – Xiaomi Redmi Note 12 با امکاناتی مثل دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، شارژ ۲۱۰ وات و قیمت جذاب معرفی شدند.

گوشی‌های سری Redmi Note، محبوب‌ترین محصولات کمپانی شیائومی هستند که امکانات مناسبی را نسبت به قیمتی که دارند ارائه می‌کنند. اکنون غول چینی از گوشی‌های سری Redmi Note 12خودش رونمایی کرده است.

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲

اعضای این خانواده ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری ادیشن، ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نام دارند. هر سه عضو به یک پنل تخت ۶.۶۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس OLED با نرخ ۱۲۰ هرتزی، چیپست Dimensity 1080 5G مدیاتک و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز هستند. این گوشی‌ها همچنین در ارائه امکاناتی مثل پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون، NFC، فرستنده مادون قرمز و وای فای ۶ مشترک هستند. ولی تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری ادیشن

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های این خانواده، Redmi Note 12 Discovery Edition است که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/1.65 و لرزشگیر تصویر) مجهز است. این دوربین می‌تواند عکس‌های خام ۲۰۰ مگاپیکسلی، عکس‌های ۵۰۰ مگاپیکسلی از طریق پیکسل باینینگ و یا عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی بگیرد. در کنار آن شاهد حضور یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز هستیم.

یکی دیگر از امکانات هیجان انگیز این گوشی ارائه شارژ ۲۱۰ واتی است که شیائومی ادعا می‌کند شارژ ۰ تا ۱۰۰ آن تنها در ۹ دقیقه انجام می‌شود. این ظرفیت شارژ بالا به شیائومی اجازه داده از یک باتری کوچک‌تر ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گوشی خودش اضافه کند.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲

از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی لذت می‌برید، ولی به باتری بزرگ‌تری احتیاج دارید؟ مدل پرو پلاس گزینه مناسبی برای شما است. دوربین سه‌گانه پشتی این گوشی مشابه مدل دیسکاوری ادیشن است. با این حال از توان شارژ کمتر ۱۲۰ واتی و البته یک باتری بزرگ‌تر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. شارژ ۰ تا ۱۰۰ این باتری در عرض تنها ۱۹ دقیقه انجام می‌شود.

ردمی نوت ۱۲ پرو

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲

مگاپیکسل‌های دوربین برای شما اهمیتی ندارد؟ می‌توانید گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی را با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 (گشودگی دیافراگم f/1.88 و لرزشگیر اپتیکال) تهیه کنید. دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی مدل‌های قبلی در این مدل نیز ارائه می‌شوند.

اما این یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی میان‌رده نیست. آن مشابه همان دوربینی است که شاهد حضور آن در گوشی‌های پرچمداری مثل ایسوس زنفون ۹ و اوپو فایند ایکس ۵ پرو نیز هستیم. بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که کیفیت عکس‌های آن مثال‌زدنی باشد.

از دیگر ویژگی‌های این دیوایس باید به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات و شارژ ۰ تا ۱۰۰ در ۴۶ دقیقه اشاره کرد.

قیمت گوشی‌های خانواده Redmi Note 12

نسخه دیسکاوری ادیشن این خانواده با قیمت پایه ۳۳۲ دلاری عرضه می‌شود که با این قیمت ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه را ارائه می‌کند. نسخه پرو ۲۳۵ دلار قیمتش است که ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. مدل پرو پلاس نیز با قیمت ۲۹۰ دلاری به ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی مجهز است.