نمایشگاه SmartThings Home

بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان توسط سامسونگ در خاورمیانه افتتاح شد

بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان توسط سامسونگ در خاورمیانه افتتاح شد. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه می‌توانند با محصولات برگزیده سامسونگ آشنا شوند.

شرکت سامسونگ با افتتاح بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان در خاورمیانه امکانی را فراهم کرد تا مصرف‌کنندگان بتوانند از محصولات برگزیده این شرکت بازدید کرده و با حضور در جلسه‌ها و کارگاه‌های آموزشی با مفهوم خانه آینده آشنایی پیدا کنند. سامسونگ برای این نمایشگاه چهار فضای مختلف شامل سرگرمی‌های خانگی، دفتر کار خانگی، کار و بازی و میز خلاقیت خانگی را با طراحی متنوع در نظر گرفته است تا با سلیقه‌های مختلف کاربران سازگار باشد.

افتتاح نمایشگاه SmartThings Home

نمایشگاه SmartThings Home

الکس لیم، رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت سامسونگ در خصوص این نمایشگاه عنوان کرد از این که توانستم بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان را در خاورمیانه افتتاح کنیم بسیار خوشحالیم. مصرف‌کنندگان به کمک این نمایشگاه می‌توانند با اکوسیستم جدید سامسونگ که باعث اتصال تمام دستگاه‌ها با یکدیگر شده آشنا شوند. همچنین کاربران طی تعامل با محصولات سامسونگ می‌توانند از نزدیک مشاهده کنند که خانه آینده آنها چگونه خواهد بود.

نمایشگاه SmartThings Home

رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت سامسونگ در ادامه بیان کرد افتتاح این نمایشگاه در منطقه خاورمیانه امکانی را فراهم کرده تا علاوه بر این که به نیازهای مصرف‌کنندگان به خوبی پاسخ دهیم، بتوان جایگاه پیشرو سامسونگ در این منطقه را نیز تقویت کرد؛ از این رو ما کماکان راهکارهای هوشمند خود را برای خانه‌های کاربران در تمامی بخش‌ها ارائه خواهیم کرد.

سامسونگ در نمایشگاه SmartThings Home سرویس‌های مرتبط با یکپارچه‌سازی هوشمند و دستگاه‌های متصل سامسونگ در تمام بخش‌های نظیر محصولات گلکسی، تصفیه‌کننده هوا، نگهداری از حیوانات خانگی، مراقبت از لباس و آشپزی را در کنار هم به شکل متمرکز به نمایش گذاشته است.

بازدیدکنندگان در این فضا می‌توانند با کارکرد اجزای مختلف خانه‌های هوشمند آینده سامسونگ آشنا شوند. سامسونگ قصد دارد تا سال 2023 میلادی کلیه وسایل خانگی خود را به قابلیت وای فای متصل و قابلیت SmartThings مجهز کند.

نمایشگاه SmartThings Home

سامسونگ در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان جلسه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با تمام فضاها را در نظر گرفته تا بتوانند به شکل کامل با قابلیت‌های خانه آینده آشنا شوند. در این جلسه‌ها بازدیدکنندگان می‌آموزند که چگونه سطح سرگرمی‌ها خود را افزایش دهند و با ترفندهایی موثر برای تمرکز هنگام کار در خانه آشنایی پیدا کنند.

سامسونگ در نمایشگاه SmartThings Home بیش از 20 دسته محصول را به معرض نمایش گذاشته که تمام آنها از قابلیت اتصال به بیش از 300 برند بهره می‌برند. کاربران برای نخستین بار در این نمایشگاه می‌توانند امکانات جدیدی برای اتصال، قابلیت سفارشی‌سازی و یکپارچه‌سازی هوشمند را مشاهده کنند.

نمایشگاه SmartThings Home دارای 4 فضا متفاوت است که در فضای سرگرمی خانگی علاوه بر توجه به سلامتی و غذای سالم، اوقات فراغت خوشی نیز برای کاربران ایجاد شده است. بخش دفتر خانگی نیز به لذت کاربران در هنگام انجام کاره‌های روزمره تاکید دارد. در کار و بازی نیز کاربران با مانیتورهای سری ادیسه می‌توانند هنگام بازی اوج هیجان را تجربه کنند.

سامسونگ

بازدیدکنندگان با ورود به فضای سرگرمی خانگی می‌توانند از طریق تلویزیون، گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند در جلسه‌های مدیتیشن یا تناسب اندام شرکت کنند. ضمن این که تمام این وسایل را می‌توان از طریق کنترل صوتی هوشمند راه‌اندازی کرد.

همچنین کاربران با انتخاب گزینه Movie Mode می‌توانند با تنظیم حال و هوای شخصی خود، نور دستگاه و وضعیت دستگاه تصفیه هوا بیش از پیش از تماشای فیلم لذت ببرند. در بخش آشپزخانه نیز امکان زیر نظر داشتن وسایل خانه از طریق تلویزیون، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند فراهم شده است.

کاربران در بخش دفتر کار خانگی وقتی که روی ساعت خود در حال تماشای یک سخنرانی هستند، می‌توانند با تبلت خود از آن یادداشت‌برداری کرده و صدا را برای تمرکز بیشتر برای تماس‌های اضطراری کاهش دهند. ضمن این که زمانی که یک تماس تصویری دریافت می‌کنید، امکان قطع صدای دستگاه تصفیه هوا نیز وجود دارد. همچنین می‌توان صفحه نمایش را به دو بخش تقسیم کرده و یک بخش را به تلفن هوشمند خود اختصاص داد.

سامسونگ

همچنین در فضای کار و بازی امکان کاهش نور چراغ‌ها فراهم شده است. ضمن این که کاربران می‌توانند به شکل مستقیم به جهان متصل شوند و برای مهمانان خود امکانات استریمینگ و تماشا را فراهم سازند. در فضای چهارم یا میز خلاقیت خانگی نیز امکانی فراهم شده تا تولیدکنندگان محتوا به محیطی ایده‌آل برای عکاسی و ویرایش محتوای شبکه‌های اجتماعی خود از طریق تبلت، تلویزیون یا گوشی های هوشمند دسترسی داشته باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*