کارآفرینی

جذاب ترین ایده‌های کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها

کسب و کار خانگی پدیده جدیدی نیست، بلکه در نتیجه تغییرات و تحولاتی که در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی امروز به وجود آمده به آن توجه بیشتری شده است و این نوع کسب و کارها هر روزه در بستر اینترنت در حال توسعه است.

یخچال جنرال ایرانی

یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی ایرانی که  بدون شک در تمام منازل در انواع و ابعاد مختلف یافت می‌شود، یخچال جنرال ایرانی هستند که برندهای بسیار متعددی انواع مختلف آن را طراحی و تولید می‌کنند و برند جنرال الکتریک که به تولید انواع یخچال دو قلو با بهترین کیفیت شهرت یافته است.

کارآفرینی

انگور برای نوزاد

دانستن خواص فراوان و کاربردهای شیره انگور برای نوزاد 5 11 10 ماهه می‌تواند در رشد آنها تاثیر به‌سزایی بگذارد و اطمینان مادران برای دادن شیره انگور به نوزادان خود را بیشتر کند و طبع خود انگور در اصل گرم می‌باشد و از آنجایی که شیره آن از فرآورده‌های این محصول می‌باشد، شیره به دست آمده از آن به مراتب قوی‌تر و پرخاصیت‌تر از خود انگور می‌باشد.

کارآفرینی

خاویار برای پوست

امروزه افراد برای سلامتی خود از ماسک‌ها و کرم سفید کننده‌های مختلف برای پوست استفاده کرده که از جمله‌ی آن ماسک و کرم سفید کننده خاویار برای پوست می‌باشد. این کرم که ساخت مجموعه ما است با داشتن مواد اولیه عالی از پوست شما در برابر اشعه‌ی UV خورشید محافظت کرده لکه‌های پوستی را درمان و درخشندگی خاصی را به پوست صورت شما هدیه خواهد کرد.

کارآفرینی

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*