واردکنندگان خودرو

5 شرکت دیگر به جمع واردکنندگان خودرو پیوستند + لیست خودروهای زیر 10 هزار یورو وارداتی

سخنگوی وزارت صمت با اعلام لیست خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو، گفت 5 شرکت دیگر از جمله ایران خودرو به جمع واردکنندگان خودرو پیوستند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در مورد لیست شرکت‌های واردکننده عنوان کرد پس از این که آیین‌نامه واردات خودرو ابلاغ شد، رسانه‌ها لیستی از 7 شرکت برای واردات خودرو را منتشر کردند که حواشی زیادی را به همراه داشت؛ چرا که بسیاری به این نتیجه رسیده بودند واردات خودرو فقط در انحصار این شرکت‌ها قرار دارد. اما برای شرکت‌ها هیچ محدودیتی وجود نداشته و هر شرکتی که دارای شرایط واردات مندرج در آیین‌نامه باشد می‌تواند به این لیست اضافه شود.

لیست جدید واردکنندگان خودرو

سخنگوی وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد به تازگی 5 شرکت دیگر یعنی دیار خودرو، ایرتویا، معین خودرو، ایران خودرو و بهمن خودرو که طبق آیین‌نامه واردات خودرو شرایط لازم را داشتند، به لیست شرکت‌های واردکننده خودرو اضافه شدند. همچنین امکان اضافه شدن شرکت‌های دیگری نیز به این لیست وجود دارد.

واردکنندگان خودرو

گفتنی است مدتی قبل 7 شرکت شامل آرین موتور پویا، مکث موتور، خودروسازی فردا، کرمان موتور، سایپا-سیتروئن، پارس خودرو و شرکت سایپا به عنوان شرکت‌های واردکننده خودرو معرفی شده بودند که اکنون با اضافه شدن 5 شرکت جدید، تعداد شرکت‌های واردکننده خودرو به 12 شرکت رسیده است.

تعدادی از خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو

قالیباف با اشاره به این که طرح واردات خودرو از بین محصولات خودروسازان اروپایی، ژاپنی و کره‌ای به انجام خواهد رسید، گفت از جمله خودروهایی که با قیمت حدود 10 هزار یورو قرار است به ایران وارد شوند می‌توان به فولکس واگن سئات، سیتروئن 3، ام جی 3، ام جی 6، چانگان سی اس 35، میتسوبیشی میراژ، هیوندای ای 10 و هیوندای اکسنت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*