سرویس اشتراکی توییتر بلو

سرویس اشتراکی جدید توییتر بلو؛‌ ۸ دلار بدهید، کلی امکانات جدید دریافت کنید

ایلان ماسک سرویس اشتراکی توییتر بلو – Twitter Blue را برای شبکه اجتماعی خودش معرفی کرد. با این سرویس تیک آبی و کلی امکانات دیگر دریافت کنید.

روز گذشته ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر از سرویس اشتراکی جدید توییتر بلو رونمایی کرد. سرویس اشتراکی پیشین توییتر تا پیش از این ۵ دلار در ماه قیمت داشت. اکنون خرید ماهانه توییتر بلو ۸ دلار هزینه روی دست کاربران می‌گذارد، ولی در عین حال امکانات جدیدی را نیز به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تیک آبی توییتر، پولی می‌شود؛ درآمد بعدی ایلان ماسک چیست؟

ایلان ماسک اکنون به اجزای پرداخت ۸ دلار در ماه امکان دریافت تیک آبی و چند امکانات دیگر را در اختیار کاربران می‌گذارد. اما آیا این هزینه ارزشش را دارد؟

سرویس اشتراکی توییتر بلو فقط برای دریافت تیک آبی نیست

سرویس اشتراکی توییتر بلو

سرویس اشتراکی جدید Twitter فقط مربوط به دریافت تیک آبی نیست. بلکه ویژگی‌های جذاب دیگری مثل اولویت در پاسخ‌ها، منشن‌ها و جستجوها را هم به همراه دارد که به اعتقاد ماسک «برای مقابله با اسپم/اسکم‌ها ضروری است». این مقام همچنین می‌گوید که کاربران این سرویس اشتراکی قادر به پست ویدیوهای طولانی‌تر و صدا هستند، اما به مدت زمان دقیق ویدیوها اشاره‌ای نکرده است. در نهایت هم به حذف نیمی از تبلیغات این شبکه اجتماعی برای کاربران Twitter Blue اشاره کرده است.

پیش از این شایعه شده بود که ماسک می‌خواهد سرویس اشتراکی جدید توییتر را با هزینه ۲۰ دلار در ماه ارائه کند. گرچه این فقط یک شایعه بود و اشتراک توییتر آبی ۸ دلار در ماه هزینه دارد، اما هنوز هم این مبلغ نمی‌تواند برای بسیاری از کاربران رضایت‌بخش باشد.