هیوندای i10

هیوندای i10 ، هاچ بک جمع و جور کره ای به ایران می‌آید + مشخصات

هیوندای i10 به عنوان یکی از خودروهای اقتصادی با قیمت 10 هزار یورو به ایران خواهد آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این هاچ بک کره ای آشنا می‌شویم.

سخنگوی وزارت صمت به تازگی اعلام کرد بسیاری از خودروهای وارداتی از برندهای کره‌ای، ژاپنی، چینی و تعدادی نیز از برندهای اروپایی خواهند بود. وی افزود خودروهای فولکس واگن سئات، سیتروئن C3، هیوندای اکسنت، هیوندای i10، ام جی 3، ام جی 6، میتسوبیشی میراژ و چانگان سی اس 35 به عنوان خودروهای اقتصادی با قیمت 10 هزار یورو وارد بازار ایران خواهند شد.

مشخصات هیوندای i10 

هیوندای i10

هیوندای i10 به عنوان کوچک‌ترین محصول هیوندای در مدل‌های مونتاژی در سال 2017 به بازار ایران راه پیدا کرد. البته این خودرو که به عنوان نسخه فیس لیفت از نسل دوم آن محسوب می‌شود برای اولین بار در سال 2013 در بازارهای جهانی عرضه شد. این هاچ بک جمع‌وجور در آن سال‌ها توانست با ظاهر اسپرت خود نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. اکنون نیز با آزادسازی واردات قرار است در نسخه جدید و به احتمال زیاد در مدل 2020 به ایران بیاید.

هیوندای i10

هیوندای i10 در مدل 2020 اکنون با دو لوله اگزوز، سقف دو رنگ به شکل آپشن، رینگ‌های 16 اینچی خاص، چراغ‌های LED ویژه در روز نسبت به قبل اسپرت‌تر شده است. همچنین عرض و ارتفاع هیوندای i10 نیز نسبت به نسل قبلی حدود 20 میلی‌متر افزایش پیدا کرده تا فضای بیشتری را برای سرنشینان فراهم سازد. به طور کلی این هاچ بک کره‌ای ترکیبی از راحتی و فناوری را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

هیوندای i10

طراحان بخش داخلی را نیز نسبت به قبل ارتقا دادند و از ویژگی‌های این بخش می‌توان به دسته دنده جدید، فرمان نشان‌دار و صندلی‌های اسپرت ویژه N Line اشاره کرد. همچنین هنگام ورود به کابین الگوها، بافت‌های جدید به همراه جدیدترین فناوری‌های چند رسانه‌ای جلب توجه می‌کند.

hyundai

این خودرو از صفحه نمایش لمسی 8 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی بهره می‌برد که می‌تواند از اپلیکیشن اندروید اتو و اپل کارپلی نیز پشتیبانی کند. همچنین این خودرو به برنامه‌ای ویژه برای گوشی‌های هوشمند مجهز شده که امکاناتی چون تنظیم سیستم تهویه از راه دور را به همراه دارد.

hyundai

این هاچ بک کره‌ای به یک موتور 1 لیتری T-GDi سه سیلندر مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن‌متر را به تولید برساند؛ چنین مشخصاتی برای یک هاچ بک جمع‌وجور ویژه رانندگی در شهر راضی‌کننده به نظر می‌رسد. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. ضمن این که مشتریان با هزینه بیشتر می‌توانند گیربکس اتوماتیک را نیز سفارش دهند.

hyundai

هیوندای i10 مدل 2020 در بخش ایمنی از سیستم‌هایی چون تشخیص حد مجاز سرعت، تشخیص خستگی راننده، هشدار انحراف از مسیر و سیستم ترمز اضطراری با ویژگی تشخیص خودرو و عابر پیاده بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*