فیلم های جدید هری پاتر در راه هستند؛ البته به یک شرط!

فیلم‌های هری پاتر چندین سال است که ساخته نمی‌شوند اما وارنر حالا برنامه‌هایی برای زنده کردن دوباره این فرنچایز محبوب دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، فیلم های جدید هری پاتر با یک شرط مهم ساخته می‌شوند.

چندین سال است که پاترهدها منتظر ساخته شدن فیلمی جدید از سری فیلم‌های هری پاتر هستند. هر چند سری فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز نیز در جهان هری پاتر اتفاق می‌افتند. وارنر به دلایل متفاوتی خواهان ساخته شدن فیلم های جدید هری پاتر نبود اما حالا این کمپانی بزرگ نظرش را تغییر داده و حاضر است با یک شرط، فیلم های هری پاتر را ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت وارنر بروز دیسکاوری، دیوید زسلاو ایده‌های جذابی درباره فرنچایزهای محبوب وارنر دارد. او خواهان ادامه دادن این سری فیلم‌های موفق است و اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌خواهد فیلم های جدید هری پاتر را نیز بسازد.

فیلم های هری پاتر

مدیرعامل این شرکت در یک تماس تلفنی به سهام‌داران کمپانی‌اش اعلام کرد: ما، سیزده سال است که یک فیلم سوپرمن نداشته‌ایم و پانزده سال است که فیلمی از هری پاتر نساخته‌ایم. او در ادامه صحبت‌هایش گفت: فیلم‌های هری پاتر بیش از ۲۵ سال برای وانر سودآور بودند.

شرط بزرگ وارنر برای ساختن فیلم های جدید هری پاتر

وارنر هیچ مشکلی برای ادامه ساختن فیلم های هری پاتر که جزو سودآورترین فیلم‌های تاریخ این شرکت بوده‌اند ندارد و حتی علاقه زیادی هم به این کار دارد. شرط مهم برای ساخته شدن فیلم‌های جدید این سری، موافقت خالق جهان هری پاتر، جی کی رولینگ است. با این که مدیرعامل وارنر دیسکاوری امیدهای زیادی دارد اما ظاهرا یکی از سهام‌دارها اعلام کرده این چیزها بیشتر رویا هستند تا واقعیت!

هر چند وارنر و جی کی رولینگ برای سال‌ها رابطه خوبی با یک دیگر داشتند اما حالا مدتی است که این رابطه خوب، از بین رفته است. در دورهمی بازیگران هری پاتر که چند ماه پیش انجام شد، خبری از جی کی رولینگ نبود. با این که او مدتی بعد از دورهمی به رسانه‌ها اعلام کرد که او را دعوت کرده بودند ولی خودش تصمیم گرفت نرود اما بسیاری تصور کردند دلیل اصلی عدم حضور رولینگ در دورهمی بازیگران هری پاتر، اظهار نظرهای ترنسفوبیک او در شبکه‌های اجتماعی بوده است.

در کنار این مورد، در پخش تریلر فیلم جدید جانوران شگفت انگیز که در جهان هری پاتر اتفاق می‌افتد نیز خبری از نام جی کی رولینگ نبود. عدم نمایش نام او باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره مشکلات میان خالق جهان هری پاتر و وارنر بیشتر شنیده شود. همچنین ستاره فیلم‌های هری پاتر، دنیل ردکلیف نیز در اظهار نظرهای جنجالی جی کی رولینگ، با او مخالفت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

رتبه‌ بندی فیلم‌ های هری پاتر از بهترین تا بدترین

در هر حال واقعیت این است که وارنر حاضر است بخاطر رسیدن به سود بیشتر با ساختن فیلم های جدید هری پاتر، مشکلاتش را جی کی رولینگ را کنار بگذارد و حالا همه چیز به انتخاب این نویسنده سرشناس بستگی دارد.