رنو داستر فول آپشن

معرفی رنو داستر فول آپشن؛ خودرویی که به زودی در ایران خواهیم دید

رنو داستر فول آپشن به بازار اروپا عرضه شد. رنو داستر در نسخه Extreme SE برای ورود به ایران نیز شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند اقتصادی آشنا خواهیم شد.

شرکت رنو به تازگی نسخه Extreme SE را به عنوان نسخه فول آپشن این کراس اوور به بازار اروپا عرضه کرد. رنو داستر فول آپشن با قیمت ارزان خود برای ورود به بازار ایران نیز شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات این شاسی بلند اقتصادی فول آپشن آشنا خواهیم شد.

مشخصات رنو داستر فول آپشن

رنو داستر فول آپشن

داچیا داستر در مدل Extreme SE با قیمت 18 هزار و 295 پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد که قیمت آن نسبت به قبل اندکی افزایش پیدا کرده است؛ اما با این وجود این خودرو همچنان یک شاسی بلند اقتصادی فول آپشن در این بازار شناخته می‌شود.

رنو داستر فول آپشن

رنو داستر Extreme SE به شکل استاندارد از تهویه مطبوع اتوماتیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دوربین دنده عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم چند رسانه‌ای با نمایشگر 8 اینچی بهره می‌برد. از وجوه تمایز داستر Extreme SE نسبت به دو تیپ دیگر این خودرو یعنی مدل پایه Essential و مدل میان‌رده Expression می‌توان به دریچه‌های تهویه کرومی با قطعات تزئینی نارنجی‌رنگ اشاره کرد.

رنو داستر فول آپشن

رنو داستر Extreme SE در بازار بریتانیا با پیشرانه دوگانه‌سوز 100 اسب بخاری، پیشرانه دیزلی 113 اسب بخاری و همچنین پیشرانه‌های بنزینی 89، 128 و 148 اسب بخاری به فروش می‌رسد. این شاسی بلند اقتصادی با گیربکس دو کلاچه و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک نیز عرضه می‌شود که قیمت این نسخه حدود 22 هزار و 500 پوند خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*