مشخصات فنی کلیدی پردازنده دایمنسیتی 9200

مشخصات فنی کلیدی پردازنده دایمنسیتی 9200 فاش شد + زمان معرفی

مشخصات فنی کلیدی پردازنده دایمنسیتی 9200 مدیاتک چند ساعت پیش از رونمایی فاش شد. Dimensity 9200 رقیب اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام است.

درست چند ساعت پیش از رونمایی رسمی، مشخصات فنی کلیدی پردازنده دایمنسیتی 9200 شرکت مدیاتک توسط یک افشاگر چینی به نام Digital Chat Station فاش شد. این چیپست جدید قرار است رقیب بزرگی برای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام و A16 Bionic اپل باشد. پیشرفت‌هایی در اینجا وجود دارد که عملکرد و کارایی چیپست را افزایش می‌دهد و بیشترین پیشرفت این تراشه در بخش پردازشگر گرافیکی آن است.

مشخصات فنی دایمنسیتی 9200

پردازشگر گرافیکی Immortalis-G715 در این چیپست از رهگیری پرتو سخت افزاری پشتیبانی می‌کند که می‌تواند جلوه‌های عمق نور و سایه بهتری را ارائه کند. فناوری ساخت مدیاتک مسیر را برای بهبود عملکرد و کارآمدی بیشتر این تراشه هموار کرده است. این چیپست جدید برای نخستین بار در زیر قاب گوشی Vivo X90 قرار خواهد گرفت که چند هفته دیگر رونمایی می‌شود.

مشخصات فنی کلیدی پردازنده دایمنسیتی 9200

اخیراً تراشه Dimensity 9200‌ مدیاتک در بنچمارک Manhattan ES 3.0 off-screen حضور پیدا کرده که عملکردی بهتر از چیپست A16 Bionic زیر قاب آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را ثبت کرده است. در حالی که تراشه پرچمدار اپل و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام ۲۸۰ فریم بر ثانیه را ثبت کرده‌اند، پرچمدار آینده مدیاتک نرخ به مراتب بالاتر ۳۲۸ فریم بر ثانیه‌ای را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

اسنپدراگون 8 نسل 2 در برابر دایمنسیتی 9200 ؛ جنگ دو تراشه پرچمدار سال 2023

عملکرد پردازشگر گرافیکی آن در مقایسه با نسل قبلی، دایمنسیتی 9000 پیشرفت چشمگیری داشته است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که عملکرد این تراشه می‌تواند با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام مقایسه شود. مدیاتک خودش را آماده رونمایی از چیپست جدید دایمنسیتی در روز سه‌شنبه ۱۷ آبان می‌کند، در حالی که کوالکام هفته آینده از تراشه جدید اسنپدراگون پرده برداری خواهد کرد. فردا در گجت نیوز با مشخصات و اطلاعات کامل این تراشه آشنا خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*