قیمت و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی A9 فاش شد

به نظر می رسد که دیگر چیزی به رونمایی رسمی از عضو جدید خانواده گلکسی A سامسونگ ، یعنی گوشی گلکسی ای ۹ ( Galaxy A9 ) باقی نمانده باشد.همان گوشی که پیش از این اطلاعات آن از طریق وب سایت سامسونگ ایران فاش شد و قرار است با نمایشگر ۶ اینچی که دارد بزرگترین عضو از خانواده Galaxy A سامسونگ باشد.امروز تصاویر تبلیغاتی این گوشی لو رفته که قیمت مشخصات کامل آن را برای ما آشکار می سازد.

بر اساس تصاویر تبلیغاتی جدیدی که از گلکسی A9 فاش شده است ، این گوشی از یک صفحه نمایش ۶ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰p بهره خواهد برد، بنابراین به عنوان بزرگ ترین تلفن همراه از نظر اندازه در خانواده Galaxy A شناخته خواهد شد.البته طبق اطلاعاتی که قبلا در Zauba هند دیده شده بود می دانستیم که این گوشی به نمایشگری با این ابعاد مجهز گردیده است.همچنین مشخص شده که اسمارت فون Galaxy A9 نیز همانند نسل جدید دیگر اعضای خانواده Galaxy A از بدنه ای تمام فلزی و صفحه نمایش ۲.۵ بعدی استفاده خواهد کرد.

چیپ ست قدرتمند هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۲۰ که از یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A73 به همراه پردازنده چهار هسته ای دیگر Cortex-A53 با فرکانس مشابه ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Aderno 510 تشکیل شده است در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری آن خواهند بود.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی که از فناوری OIS و لنز f/1.9 استفاده خواهد کرد، به همراه دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی که از فناوری عکسبرداری پانوراما بهره می برد نیز تجهیزات تصویربرداری این تلفن همراه را تشکیل می دهند. ضمن آن که شرکت سامسونگ در این مدل از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ mAh بهره برده است که بسیار مناسب است. البته این شرکت عنوان کرده است، می توان از باتری قدرتمند این تلفن همراه به عنوان منبع شارژ سایر محصولات استفاده کرد، با این حال این ویژگی در اندروید ۶.۰ به صورت داخلی پشتیبانی شده است و از آن جایی که تلفن همراه جدید سامسونگ با سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ ارائه می شود، نمی توان در این خصوص با اطمینان اظهار نظر کرد و گمان می رود پس از مهاجرت به اندروید ۶.۰ امکان استفاده از این ویژگی فراهم شود.

در نهایت باید گفت تلفن همراه Galaxy A9 از خدمات پرداخت همراه سامسونگ موسوم به Samsung Pay پشتیبانی خواهد کرد و به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است و انتظار می رود در تعطیلات پایان سال و یا آغاز سال جدید میلادی با قیمتی معادل ۴۳۰ یورو وارد بازارهای چین شود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام.میخواستم بدنم گوشی در حدقیمت۱تومن یاصدتومن بیشتر وکمتر،سامسونگ آ۸ یاآح بهترن یا اچ تی سی