تصاویر و مشخصات جدید گوشی اچ تی سی وان ایکس ۹ فاش شد

امروز تصاویری جدید از گوشی اچ تی سی وان ایکس ۹ ( HTC One X9 ) فاش شده است.محصولی که ماه گذشته مجوزهای لازم برای ورود به بازار چین را از سازمان TENNA دریافت کرد و البته ۴ تصویر و مشخصات آن هم از همین سازمان به بیرون درز کرد.

بر اساس مشخصات فاش شده ، گوشی هوشمند اچ تی سی One X9 به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز گردیده است.یک پردازنده ی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی در این گوشی به کار رفته است که با رم ۲ گیگابایتی همراه می شود.

اچ تی سی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته که البته برای افرادی که به حافظه بیشتری نیاز دارند ، قابلیت ارتقاء تا یک ترابایت از طریق درگاه میکرو اس دی برای این گوشی فراهم شده است.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن تعبیه شده است. اندروید ۵.۰.۲ هم از پیش بر روی این مدل اچ تی سی نصب می شود.

تا قبل از انتشار مشخصات اچ تی سی وان X9 همه تصور می کردند که این گوشی محصولی بالارده و پرچم دار خواهد بود.اسمارت فونی که با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و مشخصات فنی قدرتمند روانه بازار می شود تا ناکامی های سال ۲۰۱۵ اچ تی سی را جبران نماید.

با این حال ، با نگاهی به مشخصات فاش شده کاملا مشخص است که با محصولی میان رده روبرو هستیم که با پرچم داران مطرح بازار فاصله زیادی دارد.با این حساب طرفداران اچ تی سی هوز هم برای ملاقات با پرچم دار جدید این شرکت می بایست صبر پیشه کنند ( البته اگر صبر کنند ! ).

در ادامه تصاویر فاش شده جدید این گوشی را مشاهده خاهیم کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*