رایان رینولدز ددپول

رایان رینولدز با نقش ددپول خداحافظی می‌کند!

رایان رینولدز در خبری شوکه‌کننده تأیید کرده که ددپول ۳، آخرین فیلمی است که او را می‌توانیم در شخصیت ابرقهرمان شرور Deadpool ببینیم.

همه مجموعه فیلم‌های ددپول را به خاطر ایفای نقش رایان رینولدز دوست دارند. بنابراین تماشای این فیلم بدون او بی‌معنی است؛ اما ظاهراً رینولدز به تازگی اعلام کرده که دیگر قرار نیست در این نقش بازی کند!

او در مصاحبه‌ای با برنامه The Jess Cagle Show گفته است که تماشاگران فقط یکبار دیگر در فیلم اکران نشده ددپول ۳ که نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها می‌آید، می‌توانند او را در نقش ددپول ببینند. رینولدز می‌گوید:

من فقط تا ۲ سال دیگر ددپول خواهم بود. یعنی فقط در یک نسخه دیگر ددپول حضور دارم.

این خبر شوکه‌کننده‌ای هم برای طرفداران او و هم دنیای مارول است. زیرا ار سال ۲۰۱۹ که دیزنی مالک کمپانی فاکس شد، همه منتظر حضور پررنگ‌تر بازیگر کاراکترهای محبوب مجموعه فیلم‌های مردان ایکس، چهار شگفت‌انگیز و ددپول در دیگر فیلم‌های مارول بودند.

رایان رینولدز و ددپول، ولورین را زنده می‌کنند

رایان رینولدز ددپول

رایان رینولدز در کنار هیو جکمن

رینولدز در سومین نسخه Deadpool در کنار شخصیت محبوب ولورین با بازی هیو جکمن ایفای نقش خواهد کرد. با وجود کناره‌گیری جکمن از بازی در این نقش پس از انتشار فیلم Logan در سال ۲۰۱۷، رینولدز او را متقاعد کرده که یک بار دیگر در چند سکانس فیلم ددپول جلوی دوربین بیاید. رینولدز در مصاحبه اخیر خودش گفته است که در این فیلم با دو دوست نزدیک خودش یعنی هیو جکمن و شاون لوی (کارگردان کانادایی/آمریکایی فیلم‌های Free Guy و Deadpool 3) همکاری خواهد کرد.

رینولدز که خودش هم در ساخت و تولید فیلم ددپول نقش دارد می‌گوید که آن‌ها به سختی در تلاش هستند و شبانه‌روزی روی این فیلم کار می‌کنند. به گفته او، تولید سومین نسخه فیلم ددپول تا پیش از تابستان ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. تاریخ انتشار این فیلم ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*