طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

وضعیت نامشخص آخرین دوره ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو

شرکت کنندگان دومین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو نمی‌توانند در سومین طرح فروش خودروساز شرکت کنند. جزئیات را در ادامه بخوانید.

اواخر هفته گذشته بود که گروه صنعتی ایران خودرو از طرح جدید فروش فوق العاده و پیش فروش خود رونمایی کرد. قرار است در این طرح هفت محصول این شرکت تحویل مشتریان داده شود. یکی از نکات مهم این طرح برای متقاضیانی است که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده قبلی شرکت کرده‌اند.

وضعیت نامشخص متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

به نظر می‌رسد متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که همچنان وضعیت تخصیص خودرو به آنها در هاله‌ای از ابهام است، اجازه ثبت نام در این طرح را ندارند. گفتنی است در طرح جدیدی که آبی پوشان جاده مخصوص برگزار کرده‌اند، هفت محصول از طریق پیش فروش یکساله (پنج محصول) و فروش فوق العاده (دو محصول) به فروش می‌رسد.

روش فروش این محصولات از طریق قرعه کشی و در سه قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خواهد بود. ماجرا از این قرار است که دو هفته پیش در دومین طرح ایران خودرو، برخی در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت کردند، اما نتایج نهایی آن هنوز اعلام نشده است.

با این اوصاف چون نتیجه قرعه کشی در صفحه متقاضیان هنوز بارگذاری نشده، این افراد نمی‌توانند در سومین طرح ایران خودرو شرکت کنند. اگر شما جزو این افراد هستید می‌توانید به پنل کاربری خود مراجعه کنید تا وضعیت دقیق خود را مشاهده نمایید. وضعیت این متقاضیان هم اکنون «در حال بررسی» خورده و متاسفانه از شرکت در دور جدید محروم خواهند شد.

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

متقاضیان طرح سوم پیش فروش و فروش فوق العاده که از شرکت در این طرح محروم شده‌اند خواستار تعیین تکلیف این وضعیت شده، ولی جوابی نگرفته‌اند. با این وجود ایران خودرو اعلام کرده، این افراد تعداد محدودی هستند که در ثبت نام خود برنده اصلی هستند یا در لیست رزرو قرار دارند که بر این اساس یا خودرو دریافت خواهند کرد یا به شرط انصراف اصلی‌ها، جایگزین خواهند شد.

بنا بر آنچه ایران خودرو اعلام کرده، طی روزهای آینده وضعیت ثبت نام کنندگان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مشخص خواهد شد. با این اوصاف متاسفانه کسانی که از شرکت در دور سوم طرح جدید ایران خودرو محروم شده‌اند فرصت دیگری ندارند؛ چرا که مهلت ثبت نام شرکت در سومین طرح فروش فوق العاده و پیش فروش از پنجشنبه آغاز شده و به مدت 4 روز ادامه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*