واکنش ماسک به استعفای کارمندان توییتر

واکنش ایلان ماسک به استعفای کارمندان توییتر: مهم نیست!

ایلان ماسک در واکنش به استعفای خبرساز کارمندان توییتر در روزهای گذشته با خونسردی تمام گفته که این موضوع برای او اهمیتی ندارد.

ماه‌ها از آغاز معامله پرفراز و نشیب ایلان ماسک و توییتر می‌گذرد و در نهایت تصاحب این پلتفرم توسط میلیاردر پرحاشیه که جنجال‌ها زیادی را در پی داشت، به مرحله نهایی رسید. در این میان، اتفاقاتی مانند کناره‌گیری اولیه ماسک از پیشنهاد خرید خود به دلیل عدم شفافیت توییتر و به دنبال آن سقوط سهام شرکت و دادگاهی شدن این اختلاف به تیتر اول خبرها تبدیل شدند. در نهایت، ماسک از موضع خود کوتاه آمد و خرید توییتر را نهایی کرد اما با این وجود، جنجال‌ها هم‌چنان ادامه دارد و استعفای کارمندان توییتر فصل جدید درگیری‌ها را رقم زده است.

واکنش ماسک به استعفای کارمندان توییتر

ایلان ماسک نقش خود به عنوان مدیر اجرایی توییتر را با برکناری اغلب مدیران ارشد این شرکت آغاز کرد. او هم‌چنین به سرعت مجموعه‌ای از اقدامات بحث‌برانگیز در این پلتفرم نظیر اشتراک برچسب تیک‌آبی در سرویس توییتر بلو را اعمال کرد. علاوه بر آن، ماسک از تغییر برخی از سیاست‌های پیشین مانند دورکاری و ناهار رایگان نیز خبر داد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اکثر کارمندان قدیمی شرکت از مدیریت ماسک راضی نیستند و برخی در حال استعفا و ترک مجموعه هستند.

استعفای کارمندان توییتر برای ماسک اهمیتی ندارد

ایلان ماسک در واکنش به استعفای کارمندان توییتر و خروج بسیاری از کارمندان شرکت گفته که از این موضوع نگران نیست. به گزارش بی‌بی‌سی، برخی از کارمندان این پلتفرم از بسته شدن موقت دفاتر توییتر متعجب و شگفت‌زده شده‌اند. این تصمیم در خلال شایعاتی مبنی بر استعفای جمعی کارمندان توییتر گرفته شد.

ماسک با انتشار توییتی گفت:

خوب‌ها باقی‌ می‌مانند، بنابراین من نگران این موضوع نیستم.

توییت ایلان ماسک

در توییت‌های او هم‌چنین چند میم و پست کنایه‌آمیز دیده می‌شوند که به نوعی وضعیت فعلی را به تمسخر گرفته است. ایلان ماسک پیشتر اعلام کرده بود که اگر کارمندان از سیاست‌های جدید شرکت رضایت ندارند، می‌توانند تا مهلت تعیین شده که پنج‌شنبه هفته گذشته بود، توییتر را ترک کنند. به گزارش رویترز، پس از اعلام ماسک، صدها نفر از کارمندان توییتر از سمت‌های خود استعفا دادند.

هم‌چنین شب گذشته برخی از کاربران از اختلالات و عدم پایداری این شبکه اجتماعی خبر دادند و برخی دیگر نیز این سوال را از مالک توییتر پرسیدند که آیا به پایان عمر این پلتفرم نزدیک شده‌ایم؟ با این حال، ماسک اعلام کرد که توییتر در جذب کاربران به رکوردهای جدیدی رسیده است که البته عدد دقیقی از این ادعا در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*