بسته های رومینگ ایرانسل

بسته های رومینگ ایرانسل ویژه جام جهانی قطر ارائه می‌شود

بسته های رومینگ ایرانسل ویژه جام جهانی قطر اعلام شد. اپراتور ایرانسل برای مشترکانی که به قطر سفر می‌کنند تعرفه‌ها و بسته های ویژه رومینگ را در نظر گرفته است.

اپراتور ایرانسل با هدف این که هواداران تیم ملی فوتبال ایران و مشترکانی که در ایام جام جهانی فوتبال به قطر سفر می‌کنند بتوانند به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه رومینگ را در نظر گرفته است. از این رو مشترکان اپراتور ایرانسل که قصد سفر به قطر را دارند با فعالسازی رومینگ می‌توانند با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه از اینترنت استفاده کرده و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

بسته های رومینگ ایرانسل ویژه جام جهانی

تعرفه‌ها و بسته های رومینگ ایرانسل طی بازه 27 آبان تا 28 آذر 1401 ارائه می‌شود و مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند در تمام مناطق تحت پوشش اپراتورهای Vodafone و Ooredoo کشور قطر از آن استفاده کنند. ایرانسل در این طرح هزینه ارسال هر پیامک را 2 هزار تومان و هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه را نیز 2 هزار تومان در نظر گرفته است.

بسته های رومینگ ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای این که مشترکان بتوانند حساب خود را بهتر مدیریت کرده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنند، سه بسته ترکیبی ویژه رومینگ را نیز در نظر گرفته است که بسته ترکیبی اول ۲ گیگابایت اینترنت همراه، ۲۰ دقیقه مکالمه صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۲۰ پیامک را شامل می‌شود. مشترکان در بسته دوم نیز از ۵ گیگابایت اینترنت همراه، ۵۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۵۰ پیامک برخوردار خواهند بود.

مشتریان با پرداخت 390 هزار تومان برای بسته اول و 990 هزار تومان برای بسته دوم می‌توانند آنها را خریداری کنند. بسته سوم هم یک بسته ویژه مکالمه و پیامک بوده که ۹۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۹۰ پیامک را شامل می‌شود. هزینه خرید بسته سوم نیز 490 هزار تومان خواهد بود. همچنین مشترکان از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* می‌توانند این بسته‌ها را فعال کنند.

بسته های رومینگ ایرانسل

لازم به ذکر است مشترکان ایرانسلی هنگامی که در کشور قطر حضور دارند نمی‌توانند از بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال روی شبکه ایران استفاده کنند و به همین دلیل برای استفاده از چنین خدماتی باید بسته های اینترنت ویژه رومینگ را فعال سازند. علاوه بر این، مشترکان ایرانسل پیش از این که از کشور خارج شوند باید امکان استفاده از خدمات رومینگ را با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال کنند.

گفتنی است روشن کردن موبایل برای کاربران هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت و دریافت پیامک نیز در مدت سفر رایگان خواهد بود. ضمن این که هزینه تماس ورودی و خروجی بر اساس دقیقه و از زمان آغاز مکالمه محاسبه می‌شود. از این رو اگر به تماس وارده پاسخ ندهید، برای آن تماس هزینه‌های در نظر گرفته نمی‌شود.

اگر اینترنت رومینگ را روی موبایل خود روشن کنید، اینترنتی که اپلیکیشن‌های موبایل از آنها استفاده خواهند کرد با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. از این رو هنگام روشن کردن اینترنت رومینگ اطمینان حاصل کنید که اتصال خودکار یا غیر ضرروی به اینترنت در اپلیکیشن‌ها غیر فعال باشد. همچنین برای جلوگیری از هزینه‌های ناخواسته در ایام سفر می‌توانید دانلود خودکار ویدیو، تصاویر و فایل صوتی در پیام رسان‌ها را از بخش تنظیمات آنها غیر فعال سازید.

لازم به ذکر است اگر خارج از کشور حضور دارید و می‌خواهید با شماره‌های ایرانی تماس برقرار کنید باید پیش از شماره مخاطب مورد نظر کد 0098 را درج کنید. از این رو توصیه می‌شود در ایام سفر شماره مخاطب‌های مورد نظر خود را با پیش شماره 0098 ذخیره کنید تا فرایند تماس زمان‌بر نشود. با مراجعه به آدرس irancell.ir/roaming نیز می‌توانید در خصوص استفاده از خدمات رومینگ اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*