سینک

با سینک کثیفی فقر را از زندگیم شستم

بهترین شرایط برای من زمانی اتفاق افتاد که وارد دنیای تجارت شدم. تجارت را با سینک ظرفشویی شروع کردم. تجارت روش‌های خاص خود را دارد. اما وقتی این روش‌ها را بشناسید بهترین‌ها برای شما اتفاق میفتد. همین‌گونه که برای من اتفاق افتاد.

سینک

سینک ظرفشویی یکی از کاربردی‌ترین محصولات در آشپزخانه‌ها می‌باشد و در دسته‌بندی‌های متفاوتی در بازار موجود است.

از انواع سینک‌های اخوان می‌توان به سینک توکار، سینک روکار و سینک زیر کورینی در جنس‌های استیل، رزین و گرانیتی اشاره کرد.

سینک ظرفشویی اخوان پرفروش‌ترین و بهترین سینک استیل ایرانی است که با بهره‌گیری از ماشین‌آلات مدرن روز و مهندسین مجرب با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می‌گردد.

سینک تک لگن

برای انتخاب سینک ظرفشویی ابتدا باید ابعاد آن را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید یک سینک تک لگن می‌خواهید یا یک سینک جادار دو لگنه؟ یا چیزی بیش از این؟ عمق لگن سینک ظرفشویی نیز اهمیت زیادی دارد. سینک‌های ظرفشویی مدل‌ها و طرح‌های زیادی دارند و نصب آن‌ها به دو صورت سینک روکار و توکار انجام می‌شود.

اغلب سینک‌های آشپزخانه از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند و قابلیت تمیز شدن خوبی دارند، اما اگر چیز مدرن‌تری می‌خواهید می‌توانید به سراغ یک سینک گرانیتی یا کورین بروید.

سینک‌هایی که از سنگ گرانیت یا کورین که سنگ مصنوعی است ساخته‌ شده‌اند اغلب مقاوم و زیبا هستند و در قیاس با استیل کمتر خط و خش می‌گیرند. البته در نظر داشته باشید که این سینک‌ها اغلب فانتزی هستند و اصلا ارزان به حساب نمی‌آیند.

سینک‌های شیشه‌ای هم بسیار فانتزی هستند اما برای داشتن سینک شیشه‌ای که مقاومت کافی داشته باشد باید هزینه‌ی زیادی را در نظر بگیرید. سینک ظرفشویی سرامیکی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که مخصوصا اگر رنگ سفید را ترجیح می‌دهید پیش روی شماست.

سینک

سینک توکار

نحوه دیگر نصب سینک توکار نام دارد که در آن سینک داخل کابینت قرار می‌گیرد و لبه‌هایش داخل کار است و دیده نمی‌شود. تمیز کردنش آسان و نصبش گرانتر می‌باشد مدل بعدی سینک ظرفشویی پیشخوان است.

در این مدل سینک فاصله چند سانتی‌متری با کانتر دارد عمق این سینک بسیار زیاد است طراحی‌اش زیباست به صورت توکار نصب می‌‌شود و تمیز کردنش آسان است. نوع بعدی سینک ظرفشویی زیر کار است که برای آشپزخانه‌هایی است که جنس پیش خانشان از سنگ کورین است نصبش این‌گونه است که ابتدا سنگ را برش می‌دهند و سینک ظرفشویی را زیر آن نصب می‌کنند.

سینک

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*