فروش سلفون

با فروش سلفون بود که زندگی‌ام سرشار از پول و ثروت شد

یکی از راه‌های که با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درآمد و ثروت برسید، فروش سلفون است. زمانی که من می‌خواستم کسب و کار خودم را شروع کنم با ایده فروش سلفون بود که میلیونر شدم. در اینجا می‌خواهیم شما را با انواع مختلف سلفون آشنا کنیم.

سلفون غذا

امروزه یک وسیله‌‌ای برای بسته‌ بندی غذاها که بسیار باب شده ‌است سلفون غذا می‌‌باشد که نوعی کاغذ پلاستیکی و نازک و همچنین شفاف می‌‌باشد که از سلولز تولید می‌شود که می‌‌توان گفت به دلیل پرطرفدار بودن در شهرهای اصفهان، تهران و شیراز نیز تولید می‌شود.

شاید برای شما نیز جالب باشید که بدانید نام اولیه این محصول سلوفان بوده که به‌ مرور زمان به سلفون تغییر کرده و در این زمان با این نام شناخته شده‌ است. همان‌طور که از آن و ظروف پلاستیکی برای بسته‌ بندی انواع غذاها استفاده می‌کنند که این محصول نخستین‌ بار در سال 1924 در کشور آمریکا عرضه شد و توانست یک تغییر بزرگی را در صنعت بسته ‌بندی به وجود آورد.

سلفون صنعتی

از گذشته تاکنون همیشه برای بسته بندی از جمله مواد غذایی، دارویی و کشاورزی از سلفون صنعتی استفاده شده است. این محصول در انواع مختلف ضد خش، حرارتی و چسب دار می‌باشد. این کالا جایگاه ویژه‌ای دارد. سلفون برای ایجاد بهداشت محیط و لوازم بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته بندی محصولات غذایی، خوراکی و از این قبیل اگر بدون داشتن سلفون باشد در معرض آلودگی و خرابی قرار می‌گیرند.

از جمله موادی که در سلفون وجود دارد آلومینیوم است؛ چرا که این مزیت را به آن داده که بر اثر تابش آفتاب مواد درون آن فاسد نگردد. از بسته‌بندی‌های سلفونی ماکارونی می‌باشد این محصول نیز اگر در مقابل آفتاب و نور خورشید قرار بگیرد هیچ تغییری در کیفیت محصول نمی‌کند.

فروش سلفون

سلفون ضخیم

سلفون‌ها انواع گوناگونی دارد که از بهترین انواع آن می‌توان به سلفون ضخیم رومیزی رستورانی شفاف 2 میل اشاره کرد. بهترین نوع این سلفون‌ها دارای مشخصاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. نایلون‌هایی که برای روی میز استفاده می‌شود به سلفون رومیزی با جنس ضخیم که به عنوان محافظ و پوششی برای میز‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرند.

این نایلون‌های روشن و شفاف از موادی نرم به نام pvc هستند، که در دو‌ مدل ضخیم و ضعیف ونازک ‌تولید می‌شوند. هر جور از آنها در جایگاه‌های مختصی قابل استفاده می‌باشد.

فروش سلفون

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*