زالو

رسیدن به ثروتی بزرگ با استفاده از زالو

شاید این جمله برایتان عجیب باشد؛ مگر می‌شود که کسی با زالو به ثروت برسد. باید به شما بگویم که بله می‌شود.

من کسی هستم که توانستم با فعالیت روی این موجود کوچک به ثروتی برم که دیگران متعجب شدند، به طوری که باورش برای خیلی‌ها سخت است که چگونه می‌شود با این کار ثروتمند شد. اما من با تلاش‌های شبانه‌روزیم توانستم این رویا را برای خودم محقق کنم و امروز جزء افراد معروف و ثروتمند در حوزه زالو هستم.

زالوی طبی

در طب سنتی ایران زالوی طبی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از دیدگاه اطبا، این موجود کوچک خونخوار، نسبت به حجامت خون را از نقاط عمیق‌تری خارج می‌کند و از این نظر اثربخشی بیشتری دارد. از گذشته‌های دور زالو برای درمان انواع عفونت، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های پوستی، مشکلات گوارشی، واریس، آرتروز و بسیاری بیماری‌های دیگر کاربرد داشته است.

در گذشته زالو را مستقیما از تالاب‌ها و مرداب‌ها تهیه می‌کردند. به همین دلیل بسیاری از مردم با تصور این که زالو، موجودی غیر بهداشتی است و می‌تواند عامل انتقال میکروب یا بیماری باشد به سراغ این شیوه‌ی درمانی نمی‌رفتند.

زالوی دریایی 

در گذر زمان، با تحقیقات متخصصان و اثبات آثار اعجاب آور زالوی دریایی درمانی، توجه افراد زیادی به این جانور مفید معطوف شد؛ کم کم ایده‌ی پرورش زالو برای مصارف درمانی، طرفداران زیادی پیدا کرد و پرورش زالو تبدیل به یک کسب و کار پر رونق شد. امروزه مراکز طب سنتی، با کسب مجوزهای لازم، زالو درمانی بهداشتی را از مراکز پرورش زالو تهیه و برای درمان بیماران به کار می‌برند.

این حشره تغذیه خود را از طریق خون انجام داده، به طوری که به طعمه می‌چسبد و تا سیر شدن خون آن را می‌مکد و سپس از آن جدا می‌شود. این کرم موادی را در بزاق خود ترشح می‌کند که محل گزیده شده را بی حس کرده و طعمه هیچ دردی را حس نمی‌کند.

همچنین بزاق زالو ماده‌ای را در خون تولید می‌کند که باعث دفع بسیاری از بیماری‌ها از بدن می‌شود و همچنین می‌تواند خاصیت درمانی در بسیاری از موارد را داشته باشد.

زالو

زالوی زمینی

با کمک این زالوی زمینی می‌توان لکه‌های روی پوست را درمان کرد و انواع آرایشگران نیز اقدام به زالو انداختن می‌کنند. آنها برای مشتریان خود چندین زالو را روی صورت آنها قرار می‌دهند، زالوها پس از مکیدن خون بزرگ شده و می‌افتند و باعث زیبایی صورت می‌شوند که رنگ چهره را باز می‌کنند و تمام این لکه‌ها را از بین می‌برند.

زالو

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*