استخر ViaBTC

استخر ViaBTC، ماینینگ و درآمد ارزی

اینکه ارزهای دیجیتال توانستند در دنیای مدرن خودی نشان دهند، برای همه قابل قبول است. شاید در این تجربه گران‌بها افراد زیادی دچار ضرر شدند و از این تجربه باید همه استفاده کنند.

حتما می‌دانید که روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در این بازار پرهیجان و استرس‌زا وجود دارد. تریدرها به نوعی از نوسان ارزها کسب درآمد می‌کنند و برخی افراد با هولد کردن یا استیکینگ یا ماینینگ در رشد سرمایه خود به برنامه‌ریزی می‌پردازند. در این مطلب شما با یک روش خاص، استخر ViaBTC و درآمد پایدار ارزی بیشتر آشنا می‌شوید.

ماینینگ یا فرآیند استخراج چیست؟

در سراسر دنیا استخراج رمزارزها به یک روش بسیار پردرآمد تبدیل شده که یک فرآیند بسیار پیچیده‌ای دارد. افرادی که در این زمینه می‌خواهند فعالیت داشته باشند باید اطلاعات کاملی کسب کنند و از همه جزئیات مطلع شوند. این ارزها به هیچ کشوری تعلق ندارد و همه سرمایه‌گذاران در جای‌جای دنیا می‌توانند به عنوان عضوی از شبکه فعالیت داشته باشند.

در ماینینگ تراکنش‌ها به صورت غیر متمرکز تایید می‌گردند و با این کار از تقلب و حمله به شبکه جلوگیری می‌شود. این کار با استفاده از سخت‌افزارهای مختلف انجام می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند و به یک ارز مشخص تعریف می‌شوند. قیمت آن‌ها نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر فرد با توجه به سلیقه می‌تواند دستگاه دلخواه خود را تهیه و از آن به کسب درآمد مشغول شود. در ادامه می‌خواهیم شما را با مفهوم استخر استخراج آشنا کنیم.

استخر استخراج چیست؟

به این نکته توجه داشته باشید که تنها با مشورت افراد بیگانه هیچ‌گاه شروع به این کار نکنید. در ابتدا مفاهیم اولیه را به طور کامل درک نمایید و سپس به کمک مراجع معتبر کار خود را آغاز کنید. Mining Pool یا همان استخر استخراج یک مکان مجازی است که ماینرها برای بالا بردن شانس سودآوری خود، قدرت خود را با دستگاه‌های دیگر ادغام می‌کنند. این محل می‌تواند به دستگاه کمک کند تا مسائل پیچیده ریاضی موجود در شبکه را در زمان کمتری حل کند.

بهتر است بدانید که ماینرها تراکنش‌ها را بسته‌بندی می‌کنند و هر یک از این بسته‌ها با نام بلاک شناخته می‌شود. زمانی که بلاک به شبکه بلاکچین متصل شد باید هش‌بلاک یا همان جواب معادلات موجود را به دست بیاورد. این کار با مصرف برق و قدرت سخت‌افزاری انجام می‌شود. هر ماینری که بتواند خیلی سریع به جواب برسد، پاداش خاصی می‌گیرد که به آن پاداش بلاک می‌گویند. در دنیای امروز با ورود دستگاه‌های قدرتمند دیگر فرصتی برای دستگاه‌های کوچک نیست و اینجا است که استخر استخراج به درد می‌خورد.

استخر ViaBTC

حال که مفهوم استخر استخراج را به طور کامل درک کردید، بهتر است بدانید که انواع این محل‌های مجازی تعریف شده است و شما باید دستگاه خود را بر روی یک مکان امن و صدالبته قدرتمند وصل کنید. یکی از این مکان‌های مجازی استخر ViaBTC است که در سال 2016 تاسیس شده و هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت سابقه دیرینه‌ و درخشانی در ارائه خدمات مختلف به مشتریان دارد و به همین دلیل در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی به دور خود جمع کرده است. حال بهتر است با دلایلی که باعث می‌شود استخر استخراج ViaBTC به یک راه درآمد پایدار ارزی تبدیل شود، آشنا شوید.

استخر ViaBTC

درآمد پایدار ارزی با استخر ViaBTC

قطعا شما با تحقیق و بررسی راه خود را مشخص می‌کنید و استراتژی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را تعیین می‌نمایید. کاملا بدیهی است که روش سنتی استخراج ارزهای دیجیتال کاملا زیان‌ده است و راهی به‌جز پیوستن به استخرها برای ماینرهای شخصی و کم توان نیست. شاید شما هم مایلید در مورد ویژگی‌های مهمی که یک استخر استخراج مانند ViaBTC برای درآمد پایدار ارزی دارد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

محصولات و خدمات حرفه‌ای

شاید برایتان جالب باشد که ViaBTC خدمات حرفه‌ای و محصولاتی را ارائه می‌دهد که بهترین فرصت برای تبدیل سود به دست آمده از ماینینگ به درآمد پایدار است. در نظر بگیرید اگر ارزهای شما در همان قالبی که استخراج شده‌اند بمانند، در فراز و نشیب بازار ممکن است زیان زیادی به سرمایه شما وارد شود. در سقوط بازار سرمایه افراد زیادی این تجربه تلخ را کسب کردند. اگر این دارایی‌های ارزی به درآمد پایدار تبدیل شوند، بدون شک جلوی ضررهای احتمالی نیز گرفته می‌شود.

شرکت ViaBTC در سال 2020 تصمیماتی اتخاذ کرد تا این کار به صورت خودکار انجام شود؛ یعنی برداشت و تبدیل آنی صورت می‌گرفت. دو سرویس معروف Crypto Loans و Hedging را همین شرکت برای مقابله با ریسک‌های بازار با تقاضای مشتریان راه‌اندازی کرد که بسیار استقبال خوبی داشتند.

ارائه اطلاعات شفاف

کسانی که دستگاه خود را به استخر ViaBTC متصل کرده‌اند، می‌دانند که تمامی اطلاعات کاملا باز و شفاف برای کاربران نشان داده می‌شود. نوسانات هشریت به صورت پیامک یا ایمیل به کاربران گزارش داده می‌شود که یک مزیت بسیار مهم تلقی می‌گردد. نکته قابل توجه اینجا است که شما نظارت دائمی بر هشریت خواهید داشت.

تیم پشتیبانی قوی

در اکثر موفقیت‌های چشمگیر همیشه یک تیم قوی دست‌به‌دست هم داده تا قله‌های پیروزی را باهم فتح کنند. در این مجموعه نیز تیم بسیار با دانش و درجه‌یک که اعضای آن از کشورهای مختلف تشکیل شده، کنار هم ایستاده‌اند تا این پایگاه به عنوان یک مرجع معتبر برای درآمد پایدار ارزی شناخته شود. تمام فعالیت‌ها بر عهده افراد متخصص است و به همین دلیل در این چند سال روز به روز به اعتبار این شرکت افزوده می‌شود.

رضایت مشتریان

در سنجش هر خدمتی باید رضایت مشتریان را زیر ذره‌بین قرار داد. این مسئله مهم‌ترین مسئله در گسترش یک شبکه فعال است. استخر استخراج ViaBTC برای جلب رضایت حداکثری مشتریان این برنامه را به 4 زبان رایج دنیا یعنی اسپانیایی، روسی، چینی و انگلیسی توسعه داده‌اند که در گروه رسانه‌ اجتماعی زبان فارسی نیز به این زبان‌ها اضافه می‌شود. یعنی شما به عنوان یک فارسی‌زبان می‌توانید سوالات خود را بپرسید و کارمندان این شرکت جامع‌ترین پاسخ را برای شما ارائه خواهند داد.

جمع بندی

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار وسیع و پررمز و راز است و تنها با کسب اطلاعات جامع می‌توان به کسب سود در آن مشغول شد. افراد زیادی هستند که به دلیل عدم مدیریت صحیح در نوسانات بازار پایشان می‌لغزد و دچار ضرر می‌شوند. به احتمال زیاد شما نیز با ماینینگ و ریسک‌های آن آشنا هستید و می‌دانید که برای اینکه هزینه‌های دستگاه سربارتان نشود، باید با احتیاط برنامه‌ریزی کنید. این روزها استخر استخراج بهترین راه برای کاهش ریسک است و در بین آن‌ها استخر ViaBTC بهترین گزینه می‌باشد. برای کسب درآمد پایدار ارزی می‌توانید به این استخر متصل شوید و از مزایایی که در طول متن اشاره شد، بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*