پهپاد DJI مویک 3M

پهپاد DJI مویک 3M با قابلیت تصویربرداری چند طیفی به بازار آمد

شرکت DJI از پهپاد مویک 3M با قابلیت تصویربرداری چند طیفی، ثبت اطلاعات دقیق رشد محصول و قابلیت پوشش 2 کیلومتر مربع با یک بار شارژ رونمایی کرد.

پهپاد مویک 3M، جدیدترین عضو خانواده DJI Mavic 3 محسوب می‌شود که با قابلیت‌ تصویربرداری چند طیفی همراه شده است. این مدل اکنون به مجموعه‌ای از پهپادهای مویک 3 شامل سه نسخه Classic، Enterprise و Cine پیوسته است. پهپاد مویک 3M قادر به ثبت اطلاعات دقیق رشد محصول است و یک پهپاد عالی برای اهداف دقیق کشاورزی محسوب می‌شود.

مشخصات پهپاد DJI مویک 3M

مویک 3M پرچم‌دار پهپادهای مصرفی DJI است و با وزن 0.95 کیلوگرم و ابعاد جمع و جور، می‌توان از آن در مکان‌ها و زمان‌های مختلف استفاده کرد. عمر باتری این پهپاد جدید 43 دقیقه اعلام شده و بدین ترتیب می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا 2 کیلومتر مربع را پوشش دهد. پهپاد DJI مویک 3 هم‌چنین از یک سیستم دوربین 2 در 1 برای جمع‌آوری اطلاعات مهم بهره می‌برد که می‌تواند تاثیر مثبتی در عملیات کشاورز داشته باشد.

پهپاد DJI مویک 3M اینترپرایز

این سیستم از یک دوربین RGB با یک سیموس 4.3 اینچی و یک سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است که از شاتر مکانیکی با حداکثر سرعت 1/20000 پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین یک دوربین چند طیفی با چهار لنز و قابلیت تشخیص تصویر عالی نیز بر روی این پهپاد تعبیه شده که چشم‌انداز دقیق‌تری از شرایط محصول را ارائه می‌دهد.

پهپاد DJI مویک 3M برای بررسی‌های هوایی با دقت بالا، نظارت بر رشد محصول، بررسی منابع طبیعی و سایر برنامه‌های مرتبط مناسب است. این پهپاد هم‌چنین دارای یک برنامه همراه اختصاصی است که ویژگی‌های اضافی نظیر جستجوی خودکار میدانی برای تشخیص ناهنجاری‌های محصول را ارائه می‌دهد. Mavic 3M کاملا همه‌کاره طراحی شده و می‌توان از آن به عنوان یک پهپاد نظارتی بر 70 هکتار زمین استفاده کرد. این پهپاد دارای یک ماژول RTK برای موقعیت‌یابی دقیق است.

پهپاد سری مویک 3

به گفته DJI، پهپادهای سری مویک 3 به کشاورزان کمک می‌کنند تا کیفیت و بازدهی تولید خود را بهبود ببخشند، هزینه‌ها را کاهش دهند و به طور کلی توسعه کشاورزی مدرن را ارتقا دهند. این پهپاد، دوربین آن و ماژول RTK برای به‌دست آوردن موقعیت‌های تصویربرداری دقیق هماهنگ‌ شده‌اند و هنگام بررسی نیازی به نقاط کنترل زمینی ندارند. پهپاد مویک 3M هم‌چنین به انتقال تصویر O3 با فاصله انتقال تا 15 کیلومتر مجهز است.

علاوه بر آن، جدیدترین مدل Mavic 3 دارای حسگر موانع همه‌جانبه برای پرواز بدون مانع است. DJI هنوز قیمت پهپاد مویک 3M را اعلام نکرده است، اما اشاره کرده که عرضه آن محدود به کشورهای خاصی خواهد بود. انتظار داریم به زودی جزئیات بیشتری در مورد پهپاد تصویربرداری چندطیفی DJI Mavic 3 منتشر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*