ثروت

زندگی پر از ثروت، نیازمند یک ذهن ثروتمند است

شما برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید با تمرین، ذهن خودتان را تقویت کنید تا آمادگی رسیدن به ثروت را داشته باشد؛ زیرا هر گاه ذهن شما پذیرنده این موضوع باشد ثروت هم به زندگی شما سرازیر می‌شود همانطور که من این کار را کردم و بعد با فعالیت در حوزه سگ به یک فرد میلیونر تبدیل شدم.

سگ

توله سگ تازه زاده شده بعد از مدت کوتاهی از تولد رشد کرده و به یک سگ بالغ تبدیل می‌‌شود. به طوری که در سنین بین 3 تا 5 سالگی شما می توانید یک سگ بالغ را مشاهده کنید که فعال‌‌ترین دوره زندگیش را در این سنین می‌‌گذراند.

دوران بلوغ این حیوان مدتی طولانی طول می‌کشد. از سن ۷، ۸ سالگی کم‌ کم حالت افتادگی و کاهش فعالیت در آن‌ها دیده می‌‌شود. سگ‌‌هایی که به این سن رسیده‌‌اند محیطی راحت و آرام را برای خود ترجیح می‌‌دهند و بیشتر آنها در این دوران در حال خواب و استراحت هستند، به خصوص در زمستان ساعت‌‌ها در محیط‌‌های گرمی چون کنار رادیاتور استراحت کرده یا می‌‌خوابند.

ثروت

سگ نگهبان

سگ‌ نگهبان از نظر فیزیکی، روحی و شخصیتی نسبت به بقیه سگ‌ها متفاوت هستند. این دسته به صورت غریزی علاقه زیادی به صاحب خود دارند و تا پای جان از او دفاع می‌کنند.

همان‌طور که اشاره شد متأسفانه تصوری که اکثر مردم از سگ‌های نگهبان دارند، با خصلت و روحیات واقعی این حیوان‌های فوق‌العاده ارزشمند به هیچ عنوان همخوانی ندارد. اغلب فکر می‌کنند سگ‌های پاسبان حیواناتی وحشی، غیر قابل کنترل و جنگجو هستند.

این در حالی است که این نوع سگ‌ها اگر بخوبی تربیت شوند؛ بسیار آرام، صبور و باهوش شده و به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام می‌دهند. در واقع یک سگ نگهبان تا زمانی که احساس نکند، محدوده حفاظتی و صاحبش در خطر نیست با کسی کاری ندارد.

ثروت

سگ هاسکی

سگ هاسکی ‌های کنونی بسیاری از ویژگی‌های قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. این ویژگی‌ها آنان را به حیوانات خانگی دوست داشتنی و بسیار مهربانی مبدل کرده است. به طور کلی هاسکی انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که در زمینه نگهداری از سگ‌ها تجربه داشته و وقت کافی برای آموزش این حیوان دارند.

هاسکی سگی است که همه، حتی دزدها را دوست دارد. بنابراین اگر به دنبال سگی برای محافظت از خانه خود هستید هاسکی گزینه مناسبی نیست. همین ویژگی باعث شده است تا این نژاد با همه اعضای خانواده حتی کودکان رفتار بسیار مناسب و خوبی داشته باشد.

هاسکی‌ها تقریبا سخت گیر نبوده و حیواناتی اجتماعی هستند که با سگ‌های دیگر نیز به خوبی کنار می‌آیند.

ثروت

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*