شرایط فروش هایما S5

شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 در بورس – آذر 1401

شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 در بورس ویژه آذر 1401 اعلام شد. ایران خودرو هایما اس 5 و هایما اس 7 را از 7 آذر 1401 در بورس کالا عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد حدود 900 دستگاه از محصولات هایما شامل هایما اس 5 و اس 7 را از تاریخ 7 آذر 1401 در بورس کالای ایران عرضه کند. این خودروها با موعد تحویل 6 اسفند 1401 (90 روزه) به دست مشتریان خواهند رسید. در ادامه جزئیات شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 در بورس ویژه آذر ماه را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 – آذر ۱۴۰۱

شرایط فروش هایما S5

در این طرح هایما اس 5 با قیمت پایه 705 میلیون و 500 هزار تومان، هایما اس 5 سفارشی با قیمت 720 میلیون تومان، هایما اس 7 با قیمت 810 میلیون تومان و هایما اس 7 سفارشی نیز با قیمت 833 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسند. مشتریان علاوه بر قیمت پایه خودرو، باید 13 درصد قیمت خودرو را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مبلغ 4 میلیون و 234 هزار تومان را به عنوان سایر هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری پرداخت کنند.

در این طرح هر کد ملی (خریداران حقیقی) فقط می‌توانند روی یکی از کدهای عرضه شده فرایند ثبت سفارش را انجام دهند. افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند در این طرح اجازه ثبت سفارش ندارند. همچنین داشتن شرایط سنی 18 سال تمام به عنوان یکی دیگر از محدودیت‌های این طرح محسوب می‌شود. ضمن این که مشتریان می‌بایست مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه پرداخت کنند.

علاوه بر این، مشتریان برای ادامه خرید باید به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند. همچنین مشتریان پس از دریافت پیامکی مبنی بر تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را نیز واریز کنند.

گفتنی است اگر هزینه‌های این طرح حداکثر تا 5 روز تقویمی بعد از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) پرداخت نشود، زمان تحویل خودرو به نسبت زمان تاخیر مشتری در واریز وجوه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*