حوله

با حوله دریای از ثروت را تجربه کردم

امروزه با وجود کساد شدن رونق کسب‌وکار، من با راه‌اندازی کسب و کار حوله توانستم به درآمد مورد نظر دست پیدا کنم و از تجربیات خود را در زمینه حوله به اشتراک گزاشتم که می‌توانید تا انتهای مقاله به آن بپردازید.

حوله حمامی

یکی از انواع پرطرفدار حوله‌ها که در اینجا عوامل موثر در قیمت حوله حمامی را نیز بررسی می‌کنیم حوله تن پوش گلبافت می‌باشد.

تن پوش‌ها نسل نوینی از حوله های حمام هستند که به دلیل سهولت در استفاده محبوبیت زیادی دارد و مانند یک لباس کلاه دار قابل استفاده می‌باشند.

حوله های تن پوش و حوله استخری را می‌توان در انواع بچگانه، زنانه و مردانه تهیه و خریداری کرد که با توجه به سایز و جنس حوله قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

تفاوت اصلی حوله های تن پوش با حوله‌های معمولی در شکل ظاهری آنها است و برای تولید حوله های تن پوش از پارچه‌های حوله‌ای معمولی استفاده می‌شود. در واقع این پارچه‌ها متریال اولیه برای تولید حوله تن پوش محسوب می‌شود.

حوله

حوله دستی

معمولا مدل‌های مردانه حوله دستی به صورت ضخیم‌تر تولید می‌شود که کمی هم زبر می‌باشد یا به صورت دو رو می‌باشد که یک روی آن زبر و یک روی دیگر آن نرم بوده و اکثر مردان از طرف زبر این حوله استفاده می‌کنند و برای خشک کردن صورت و دستان خود از این رو استفاده می‌کنند. قیمت حوله دستی مردانه به نسبت زنانه ارزان‌تر می‌باشد.

حوله های زنانه به صورت نرم‌تر تولید می‌شوند و روی نرم حوله بیرجندی برای زنان بیشتر مورد استفاده می‌باشد و این نکته را در هنگام نگاه کردن به حوله افراد می‌توان متوجه شد که طرفی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد نازک‌تر شده و کیفیت اولیه خود را کمی از دست داده است.

این حوله‌ها در هنگام سفر خیلی به کار می‌آید و یکی از ضروری‌ترین وسایل شخصی در مسافرت می‌باشد که برخی از افراد از این حوله حتی برای خشک کردن بدن خود نیز استفاده می‌کنند که از نظر بهداشتی شاید کار درستی نباشد و باعث ایجاد بیماری‌های پوستی شود.

حوله

حوله زنانه

با توجه به این که قیمت حوله زنانه بسیار مناسب می‌باشد و از میان حوله های حمام حوله حمامی نانو طرحی نو می‌باشد که در انواع مختلف ساده، طرح‌دار، پالتویی و غیره در بازار یافت می‌شود. حوله نانو جذب آب چند برابری دارد بسیار نرم و لطیف است چون از تکنولوژی نانو و در تولید آن استفاده شده بسیار برای پوست‌های حساس مناسب می‌باشد مخصوص افرادی که آلرژی پوستی دارند.

دیگر مزیت‌های آن می‌توان گفت بو نمی‌گیرد بافتی یک دستی دارد و بسیار کاربردی می‌باشد و برای استخر و مسافرت نیز مناسب است و همچنین سبک و بادوام است جنس پشت و روی حوله آشپزخانه نیز یکسان می‌باشد، پرز نمی‌گیرد و به طور کلی حوله مناسب و ایده‌آل برای افراد حساس می‌باشد.

حوله

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*