شیائومی ردمی K60E

شیائومی ردمی K60E تأیید شد؛ با همزاد شیائومی 12T آشنا شوید

شیائومی به زودی از گوشی ردمی K60E در چین رونمایی می‌کند. این گوشی همزاد شیائومی 12T است که شارژ ۱۲۰ واتی و چیپست پرچمدار دایمنسیتی مدیاتک را یدک می‌کشد.

وب‌سایت Xiaomiui نشانه‌هایی را از گوشی ردمی K60E کشف کرده که یکی از سه عضو خانواده ردمی کی ۶۰ است و در کنار نسخه معمولی و پرو این سری عرضه خواهد شد. منبع با بررسی کدهای رابط کاربری MIUI مدعی شده که این گوشی به نوعی نسخه جدید ردمی K40S خواهد بود.

شیائومی با شماره مدل 22127RK46C و کدنام Rembrandt در حال کار روی گوشی ردمی کی ۶۰ ای است. محصولی که به تازگی موفق به اخذ گواهی 3C از چین شده است. این گوشی در اصل همان ردمی K50S خواهد بود که خود آن نسخه تغییر نام داده شیائومی 12T است. شیائومی این گوشی را با چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا، یک نمایشگر امولد 1220p و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ ۱۲۰ واتی وارد بازارهای جهانی کرده، ولی تا این لحظه خبری از آن در بازار چین نیست.

گوشی جدید ردمی گرچه همان توان شارژ ۱۲۰ واتی را ارائه می‌کند، ولی چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا با چیپست جدیدتر ۸۲۰۰ در زیر قاب آن جایگزین خواهد شد. شیائومی قصد دارد این گوشی را فقط در بازار چین عرضه کند. با این حال دو مدل دیگر این خانواده یعنی ردمی کی ۶۰ و کی ۶۰ پرو تحت برند سری پوکو F5 وارد دیگر بازارهای جهانی نیز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*