پرفکت مانی

معرفی خدمات وبسایت تالار ارز ؛ گیفت کارت های مجازی و ووچر پرفکت مانی

مواردی مثل خرید ووچر پرفکت مانی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، نقد کردن درآمد یوتیوب و… در ایران مثل رویا به نظر می‌رسد. دلیل آن هم این است که ایران به دلیل شرایط تحریمی، امکان استفاده از هیچ‌کدام از این خدمات را ندارد.

البته ما تنها کشوری نیستیم که چنین شرایطی را داریم. عراق، روسیه، کره شمالی، سوریه و بسیاری از کشورهای دیگر نیز به دلیل تحریم چنین محدویت هایی دارند. اما سطح تحریم‌های ایرانیان بیشتر از همه آنهاست و عملا دسترسی ما به سرویس‌های مالی خارجی مسدود شده است. اما راه گریز از این تحریم‌ها وجود دارد.

تالار ارز چه خدماتی ارائه می دهد؟

تالار ارز یکی از وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات ارزی به شکل واسطه‌ای است. مواضع تحریمی برای ما ایرانیان مشکلات زیادی به وجود آورده است. ما به دلیل عدم ارتباط با بانک‌های جهانی نمی‌توانیم پولی از خارج دریافت کنیم یا پولی به خارج از کشور بفرستیم.

همین موضوع باعث می‌شود که عملا امکان خرید و دریافت درآمد از بیرون ایران را از دست بدهیم. این مجموعه، می‌تواند به شکل واسطه‌ای این امکان را برای ما فراهم کند. همچنین، امکان ارسال و دریافت پول از خارج ایران را خواهد داشت و با استفاده از همین قابلیت بسیاری از مشکلات ما را از جمله خرید ووچر پرفکت مانی حل خواهد کرد.

فروش گیفت کارتهای مختلف

گیفت کارت‌ها امروزه خصوصا در بین قشر جوان به شدت محبوب هستند. چرا که اکثر آنها مربوط به سرگرمی‌های امروزی‌اند. گیفت کارت یک نوع اعتبار غیر نقدی و مجازی است که به عنوان جایگزینی برای پول از آن استفاده می‌شود. با استفاده از گیفت کارت‌ها می‌توان از فروشگاه خرید کرد.

خود گیفت کارت‌ها نیز به فروش می‌رسند و گاهی نیز توسط کمپانی‌ها یا افراد مختلف هدیه داده می‌شوند. اعتبار آنها را نمی‌توان افزایش داد یا به گیفت کارتی دیگر منتقل کرد. روال معمول عمر این گیفت کارت‌ها یک سال است و پس از آن اگر مصرف نشوند، از بین خواهد رفت.

بعضی از گیفت کارت‌ها فیزیکی هستند اما در ایران امکان تهیه آنها به سختی وجود دارد. در ایران تنها نسخه مجازی آن به شکل کد به فروش می‌رسد. کاربرد این محصول در ایران بیشتر برای خریدهای مختلف است. چرا که دیگر راه‌های خرید، همچون خرید ووچر پرفکت مانی برای ما وجود ندارد.

Google Play، iTunes، PlayStation، Spotify، Apple Store، Xbox و Steam از جمله پلتفرم‌هایی هستند که امکان خرید گیفت کارت آنها از طریق تالار ارز برای شما فراهم است.

خرید و فروش پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت جهانی و آنلاین است که خدماتی مثل دریافت و ارسال پول را انجام می‌دهد. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی Perfect Money را به عنوان یک روش معتبر پرداخت قبول دارند و شما می‌توانید با استفاده از آن از هر جای دنیا خرید کنید.

دلیل به وجود آمدن چنین شرکتی راحت‌تر کردن مبادلات ارزی میان کشورها بوده است. چرا که مردم تمام دنیا این امکان را نداشتند که در کشور مقصد حساب بانکی باز کنند. پرداخت از طریق Perfect Money دارای ریسک و مشکل نیست.

این روش پرداخت، در برنامه تحریم قرار نداشته و بسیاری از ایرانیان بدون مشکل برای پرداخت‌های از آن استفاده می‌کنند. ساخت حساب در این سیستم رایگان است و برای این کار کافیست به وبسایت Perfect Money مراجعه کنید. بهترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی مراجعه به وب سایت تالار ارز است.

حل مشکل پرداخت با پرفکت مانی

با استفاده از این روش شما می‌توانید بدون مشکل و با استفاده از کارت بانکی ایرانی ارز خود را خریداری کنید و به حساب واریز نمایید. همچنین فروش آن از طریق تالار ارز ممکن است. این مجموعه در اسرع وقت Perfect Money شما را به صورت ریالی به حساب واریز خواهد کرد.

با این روش پرداخت؛ هم به صورت دلار و هم یورو فروخته می‌شود، اما در ایران معمولا شکل دلاری آن مورد معامله است. البته چند سالی است که طلا و بیت کوین هم به حساب این سیستم پرداخت اضافه شده‌اند. توجه داشته باشید که این یک ارز نیست. بلکه سیستمی برای پرداخت است که در آن ارزهای مختلفی قرار می‌گیرند. درست مثل یک حساب بانکی که پولی از خودش ندارد.

احراز هویت در پرفکت مانی ضروری نیست، اما انجام آن باعث می‌شود که کارمزد کمتری به شبکه بپردازید. ایرانیان امکان احراز هویت دارند و می‌توان از طریق مدارکی مثل پاسپورت این کار را در وبسایت رسمی این مجموعه انجام داد.

خرید ووچر و فروش آن

ووچر در حقیقت یک کارت خرید مجازی است که بدون نیاز به شارژ حساب می‌توان با آن خرید کرد. این خرید نیز به راحتی از سایت تالار ارز امکان پذیر خواهد بود. به زبان ساده‌تر ووچر Perfect Money در اصل گیفت کارتی برای خرید از فروشگاه‌هایی است که خرید با پرفکت مانی را پشتیبانی می‌کنند.

اگر برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کرده باشید حتما چند کد را بر روی آن دیده‌اید. به جز تاریخ ایجاد و مبلغ خریداری شده دو عدد دیگر بر روی آن نقش بسته که به ترتیب شماره 10 رقمی و کد فعال ساز 16 رقمی ووچر هستند.

ووچرها را می‌توان به شکل مستقیم وارد حساب کرد و با استفاده از آن حساب را شارژ نمود. ووچرهای Perfect Money می‌توانند در هر لحظه فعال شوند و به همین دلیل سرعت معامله را افزایش خواهند داد. این مهم‌ترین ویژگی آنها است.

کارمزد ووچر

ووچر الکترونیکی کارمزد بسیار کمی هم دارند و با خرید آن به شکلی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. خصوصا در خرید خارجی که یک دلار هم ارزش زیادی دارد. برای فعال‌سازی و خرید ووچر پرفکت مانی، ما به کد فعالساز و هم به کد 10 رقمی نیاز داریم.

ووچر مناسب زمانی است که شما قصد خرید از جایی را دارید، اما نمی‌‌خواهید برای این خرید حساب Perfect Money بسازید و درگیری‌های ساخت حساب و احراز هویت را تجربه کنید. همچنین این اعتبار برای زمان‌هایی خوب است که ما نمی خواهیم پول نقد همراه خود داشته باشیم. برای اضافه کرد ووچر به حساب، کارمزدی تعیین نشده و میتوان این کار را بدون مشکل و پرداخت هزینه اضافی انجام داد.

خرید و فروش وب مانی

خرید و فروش وب یکی دیگر از خدمات تالار ارز درست همانند خرید ووچر پرفکت مانی است. وب مانی نیز یک سیستم پرداخت جهانی درست همانند Perfect Money است که می‌توانید از آن برای خرید و معامله خود بهره بگیرید.

وب مانی نیز مثل پرفکت از اعتبار خوبی برخوردار است و اکثر سایت‌های فروشگاهی خرید به وسیله آن را پشتیبانی می‌کنند. اگر هم در حساب وب مانی خود مبلغی ارز داشته و قصد فروش آن را دارید کافیست سری به وبسایت تالار ارز بزنید و موجودی خود را به سرعت تبدیل به ریال کنید. مرکز این شرکت در روسیه بوده و ایرانیان می‌توانند به دلیل مشکلات تحریمی از آنها استفاده کنند و برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام نمایند.

خرید و فروش تتر

تتر ارز دیجیتالی محبوب بین سرمایه‌گذاران است. تتر اصطلاحا یک استیبل کوین (ارز ثابت) بوده که قیمت آن با نوسانات بازار تغییر نمی‌کند. یکی از اهداف مهم ارزهای دیجیتالی راحت کردن معاملات بین طرفین بود. متاسفانه هیجانات بازار و صعود و نزول لحظه‌ای این ارزها چنین امکانی را به آنها نداد.

اما تتر حسابی جدای از کل بازار دارد. قیمت تتر همیشه ثابت است و هیچ‌گاه از 1 دلار کمتر و بیشتر نمی‌شود. این ثبات باعث شده بسیاری از افراد برای معاملات خود به سراغ این رمز ارز بروند.

نقد درآمد دلاری

در شرایط فعلی داشتن درآمد دلاری ممکن است به ذهن خیلی از افراد رسیده باشد. اما سوال اساسی برای آنها معمولا این است که درآمد دلاری با توجه به مشکلات تحریمی چگونه در داخل ایران نقد می‌شود. مجموعه‌هایی مثل تالار ارز امکان نقد کردن درآمد دلاری شما را دارا هستند.

فریلنسرهای مختلف می‌توانند با مراجعه به این وبسایت خدمات مربوط به نقد کردن درآمد خود را به این مجموعه بسپارند و در کمترین زمان درآمد خود را به شکل ریالی تحویل بگیرند. درخواست شما به محض ثبت شدن نهایتا 48 ساعت بعد به مرحله انجام میرسد و مبلغ درخواستی در حساب شما خواهد بود.

نقد درآمدهای ارزی

خرید از سایتهای خارجی

با خرید ووچر پرفکت مانی و شارژ حساب می‌توان از سایت‌های خارجی خرید کرد، اما بسیاری از افراد هستند که حوصله پیچیدگی‌های خرید از خارج کشور را ندارند. تالار ارز این امکان را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از خدمات تالار ارز می‌توانید درخواست خرید خود از سایت‌های خارجی را نهایی کنید.

با استفاده از این خدمت می‌توانید شهریه‌های مربوط به دوره های خارجی را بپردازید، رزرو هتل و بلیت هواپیما انجام دهید و سرویس‌های معتبر خارجی را خریداری نمایید. اکثر سایت‌هایی که مسترکارت یا ویزاکارت را پشتیبانی می‌کنند، مورد تایید این مجموعه نیز خواهند بود.

جمع بندی

تالار ارز به شکل واسطه‌ای امکان خرید و فروش بسیاری از موارد تحریمی را برای شما فراهم کرده است. مواردی مثل خرید گیفت کارت، خرید ووچر پرفکت مانی و … همگی از خدمات این مجموعه هستند که در خصوص آنها توضیحات کاملی ارائه شد تا بتوانید راحت‌تر معاملات خود را انجام دهید.

برای انجام تمام این درخواست‌ها شما نیاز به احراز هویت در سایت خواهید داشت. درخواست شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. ضمن آن که می‌توانید برای پرداخت‌های ارزی و خرید از سایت‌های خارجی، از کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*