ایسر و رونمایی از نمایشگر گیمینگ عریض Predator Z35

کمپانی ایسر ( Acer ) که ید طولایی در تولید و عرضه محصولات گیمینگ ( مخصوص بازی ) دارد ، امروز از یک نمایشگر گیمینگ عریض جدید با رفرش‌ریت بالا رونمایی کرد.این نمایشگر ۳۵ اینچی که Acer Predator Z35 نام دارد از جی-سینک و ULBM انویدیا پشتیبانی می‌کند و می‌توان فرکانس پنل آن را تا ۲۰۰ هرتز هم افزایش داد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این مانیتور تازه وارد بیشتر آشنا شویم.

Acer-Predator-Z35

ایسر Predator Z35 یک نمایشگر خمیده به قطر ۳۵ اینچ و با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ است. رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که شاید در حد QHDهای امروزی جذاب نباشد اما با توجه به خمیده بودن، زاویه دید وسیعی را پوشش داده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهاست.

تکنولوژی جی-سینک و همین‌طور فری‌سینک در پردیتور Z35 پشتیبانی شده است. اگر از کابل دیسپلی‌پورت به عنوان مسیر ارتباطی کارت گرافیک و نمایشگر استفاده کنید، سرعت پنل تا ۲۰۰ هرتز هم قابل افزایش است و نکته‌‎ی جالب این است که در این حالت هم جی-سینک انویدیا رفرش‌ریت را به صورت پویا تغییر می‌دهد. بنابراین اختلافی بین سرعت اجرای بازی و سرعت نوسازی نمایشگر وجود ندارد و حرکات کاملاً روان است.

Acer-Predator-Z35 (1)

ایسر علاوه بر جی‌-سینک، از ULMB که به معنی کاهش ماتی تصویر حین نمایش تصاویر بسیار متحرک است هم در پردیتور Z35 پشتیبانی به عمل آورده تا گیمرها را مجذوب کند. علاوه بر این شعاع انحنای پنل خمیده، ۲۰۰۰R است که کمتر شبیه آن را دیده‌ایم.

پنل استفاده شده از نوع IPS است، لذا زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای کاملاً طبیعی است. پوشش گستره‌ی رنگ sRGB نیز به صورت ۱۰۰ درصدی است و مشخص است که محصول جدید خانواده‌ی پردیتورهای ایسر، دقت رنگ خوبی دارد.

آی پروتکت ایسر برای کاهش آسیب‌های چشمی.

تکنولوژی Eye Protect ایسر که ترکیب چهار تکنولوژی است، خستگی چشم را کاهش می‌دهد. کاهش شدت نور رنگ آبی، کاهش لرزش تصویر، ComfyView ایسر که پوشش ضددرخشش روی نمایشگر است و بازتاب نور محیط را کاهش می‌دهد و تکنولوژی کاهش روشنایی یا Low-dimming که روشنایی را تا رقم ۱۰ درصد کاهش می‌دهد، برای محافظت از چشم کاربر در Predator Z35 پیاده‌سازی شده است.

همان‌طور که در تصویر فوق نمایان است، پایه‌ی نمایشگر طراحی زیبای خانواده‌ی پردیتور را به ارث برده و علاوه بر این می‌توان ارتفاع و زاویه‌ی افقی و عمودی آن را به راحتی تنظیم کرد. زیر مانیتور لامپ‌های LED تعبیه شده و می‌توان نورپردازی قرمز، سبز، آبی و سفید با تغییرات پالسی، آرام و چشمک‌زن و همین‌طور حالت ثابت را برای آن انتخاب کرد.

Acer-Predator-Z35 (2)

نرم‌افزار Predator GameView واسط گرافیکی تنظیمات نمایشگر است. به کمک گیم‌ویو می‌توان محل مگسک تفنگ در بازی‌های شوتر اول شخص را هم تنظیم کرد.

ایسر پردیتور Z35 به بلندگوی استریوی ۹ واتی با پشتیبانی از صدای DTS تجهیز شده است. تکنولوژی True Harmony ایسر هم برای بهینه‌سازی کیفیت صدا به آن اضافه می‌شود. پورت‌های ویدیویی شامل یک HDMI و یک دیسپلی‌پورت ۱.۲ است و هاب USB 3.0 نیز شامل ۴ پورت سریع است.

قیمت Acer Predator Z35 حدود ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

منبع : tomshardware

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*