صرافی ارز دیجیتال سامسونگ

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ سال آینده راه اندازی می‌شود

دولت کره جنوبی قوانینی در جهت حمایت از بازار رمزارزها تدوین کرده است. صرافی ارز دیجیتال سامسونگ در همین راستا از سال آتی آغاز به کار می‌کند.

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که برای صنعت ارزهای دیجیتال، قانون وضع کرده است. می‌دانیم که در حال حاضر بازار رمزارزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، اما عده‌ای معتقدند که تدوین قوانینی در راستای حمایت از حقوق سرمایه گذاران می‌تواند تا حدودی آشفتگی این بازار را از بین ببرد.

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ

به هر حال همزمان با قانونمند شدن صنعت کریپتوکارنسی‌ها، کمپانی مطرح سامسونگ اخبار خوبی برای طرفداران خود منتشر کرده است. پلتفرم مبادلاتی ارزهای دیجیتال سامسونگ یا صرافی این شرکت در حال توسعه است و به زودی از سال آینده راه‌اندازی خواهد شد. به کمک این پلتفرم چشم بادامی‌ها می‌توانند رمزارز اختصاصی خود را توسعه دهند.

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ

از زمان تأسیس شرکت سامسونگ تا به امروز، فعالیت‌های زیادی برای این کمپانی متصور بوده و منصفانه بخواهیم ارزیابی کنیم، به خوبی توانسته از پس تمام آنها برآید. حوزه ارزهای دیجیتال تنها زمینه کاری بوده که سامسونگ به آن ورود نکرده و ورود به این عرصه می‌تواند آغازی برای پیشرفت‌های بعدی باشد.

بنا بر وعده‌های سامسونگ، در شش ماهه اولیه سال میلادی 2023 پلتفرم صرافی این شرکت رونمایی و راه اندازی خواهد شد. این پروژه مطابق با انتظارات مبتنی بر بلاک چین است و نشان می‌دهد که عزم سامسونگ برای ورود به مارکت کریپتو جدی بوده است. رئیس جمهور جدید کره جنوبی، یون سوک یول پس از تکیه زدن بر مسند قدرت از فعالیت‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال حمایت کرده و در همین راستا قوانین جدیدی برای آن تدوین نموده است.

حمایت بالاترین مقام این کشور از بازار ارزهای دیجیتال شرکت‌های حوزه فناوری نظیر سامسونگ را ترغیب کرده تا هر چه سریع‌تر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این رهبر کره جنوبی از بازار رمزارزها به شدت حمایت کرده و حتی مردم را به سرمایه‌گذاری در این فضا تشویق نموده است.

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ

به هر حال در نیمه اول سال میلادی جدید، غول‌های فناوری کره پلتفرم‌های مبادلاتی خود را راه‌اندازی و تست خواهند کرد. متاسفانه سال گذشته، رئیس جمهور پیشین این کشور باعث تعطیلی ده‌ها صرافی ارز دیجیتالی شد و برای این که این بازار بتواند به روند خود ادامه دهد، مقررات و الزامات شدیدی برای آن اعمال کرد. به نظر می‌رسد یون سوک یول باعث رشد و پیشرفت این صنعت در کره خواهد شد و هم‌اکنون بهترین زمان برای جولان دادن سامسونگ است.

اولین تجربه سامسونگ در بازار ارزهای دیجیتال، توسعه و ارائه کیف پول ارز دیجیتال ایمنی بود که برای گوشی های هوشمند پرچمدار عرضه شده بود. همچنین به تازگی نسخه و ورژن جدید این کیف پول که ایمنی و کاربری بهتری دارد برای کاربران ارائه شده است. همه این‌ها به کنار، برخی معتقدند که سامسونگ می‌خواهد برای خود یک ارز دیجیتال اختصاصی بسازد، ولی این خبر از سوی هیچ یک از مدیران این کمپانی تأیید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*