جیم کری

جیم کری هم توییتر را به خاطر ایلان ماسک ترک می‌کند!

در ادامه موج خروج سلبریتی‌ها از توییتر، جیم کری نیز با انتشار یک توییت، خطاب به دنبال‌کنندگان خود گفت که این پلتفرم را برای همیشه ترک می‌کند.

به‌دنبال خروج دسته‌جمعی سلبریتی‌ها از توییتر، جیم کری نیز از تصمیم خود برای ترک این پلتفرم اجتماعی خبر داد. این بازیگر مشهور که اخیرا حرفه نقاشی را دنبال می‌کند، از حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به عنوان تریبونی برای نمایش آثار هنری خود و هم‌چنین بیان اظهارنظرهای سیاسی استفاده می‌کند.

او با 18.9 میلیون تعداد دنبال‌کننده، تنها دخترش «جیم ارین کری» را دنبال می‌کرد. با این حال، کری با انتشار یک توییت در روز سه‌شنبه، خروج خود از توییتر را اعلام کرد و در آخرین پست خود یک قطعه هنری را به‌اشتراک گذاشت.

جیم کری

کری با اشاره به فیلم Horton Hears a Who که صداپیشگی شخصیت اصلی آن‌را برعهده داشته و توسط دوست او، جیمی هیوارد کارگردانی شده است، نوشت:

این کارتونی است که با دوستم جیمی هیوارد در سال 2008 ساخته‌ایم. این اثر براساس نقاشی من از یک نگهبان پیر و دیوانه فانوس دریایی است که برهنه در طوفان ایستاده، فرشتگان را فرامی‌خواند و نور چراغش را برای هدایت ما در شبی مخاطره‌آمیز می‌تاباند.

جیم کری، ستاره فیلم‌های محبوبی نظیر احمق و احمق‌تر، ماسک و مرد بله‌گو، به دیگر سلبریتی‌هایی می‌پیوندد که با خریداری توییتر توسط ایلان ماسک در ماه اکتبر از این شبکه اجتماعی خارج شدند. بسیاری از بازیگران هالیوود، طی روزهای اخیر نسبت به سیاست‌های اخیر ماسک در توییتر، انتقادات گسترده‌ای را مطرح کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این فرد خیلی اگاهه