لیوان RL9

لیوان RL9 ، شاسی بلند برقی مشترک لیفان و جیلی در روسیه عرضه شد

لیوان RL9 به عنوان شاسی بلند برقی مشترک لیفان و جیلی در روسیه معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند برقی آشنا خواهیم شد.

برند جدید لیوان تولید و عرضه چند خودرو برقی جدید را در دستور کار خود قرار داده و قصد دارد انواع خودروها را با پیشرانه‌های بنزینی و برقی به بازارهای خارج از چین از جمله بازار روسیه عرضه کند. در همین راستا این برند چینی از شاسی بلند مشترک جیلی و لیفان با نام لیوان RL9 پرده برداشت و آن را به بازار این کشور عرضه کرد.

مشخصات لیوان RL9 

لیوان RL9

خودرو لیوان RL9 که از ابتدای ماه گذشته تولید آن در کارخانه چونگ کینگ آغاز شده روی پلتفرم کاملا جدیدی توسعه پیدا نکرده و سازندگان با هدف کاهش هزینه آن را بر پایه جیلی هویو 2022 که یک شاسی بلند بنزینی 7 نفره است توسعه دادند. ضمن این که لیوان شاسی بلند جدید خود را در دو مدل 6 و 7 نفره به بازار عرضه کرده است. البته شاسی بلند RL9 فقط در نسخه 7 نفره با قیمت پیش فروش 1 میلیارد تومان در بازار چین می‌شود.

لیوان RL9

طول لیوان RL9 به 4845 میلی‌متر، عرض آن 1890 میلی‌متر، ارتفاع آن 1778 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2825 میلی‌متر می‌رسد. شرکت لیوان برای این شاسی بلند جدید خود یک پیشرانه برقی را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 204 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس تک سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد که ترکیب آن با پیشرانه باعث شده این خودرو بتواند به حداکثر سرعت 163 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

لیوان RL9

این شاسی بلند برقی از یک باتری لیتیوم یونی 66.6 کیلووات ساعتی نیز بهره می‌برد که طبق چرخه CLTC می‌تواند با هر بارشارژ مسافتی حدود 470 کیلومتر را بپیماید. این خودرو به تراشه‌های شارژ سریع نیز مجهز شده تا مالکان بتوانند آن را از طریق ایستگاه‌های ویژه شارژ سریع شارژ کنند. البته در کشور چین هم‌اکنون بیش از 200 ایستگاه ویژه شارژ سریع وجود دارد که می‌تواند به خوبی به نیاز مالکان پاسخ دهد.

شاسی بلند برقی

لیوان RL9 از امکانات متعددی چون سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، تهویه مطبوع با سیستم تصفیه هوا PM 2.5، نورپردازی با 72 رنگ، سیستم صوتی با 8 بلندگو، چراغ‌های جلو ال ای دی، سقف پانوراما، در عقب برقی، سیستم چند رسانه‌ای 12.3 اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی، کروز کنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه، سیستم رانندگی خودکار سطح 2 و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*