انتشار تصاویری جدید از گوشی لومیا ۶۵۰؛ یک میان رده زیبا و دوست داشتنی

چند هفته ایست که تصاویر و اطلاعاتی از گوشی میان رده جدید مایکروسافت یا همان لومیا ۶۵۰ با نام رمز Sanna منتشر می گردد.به احتمال زیاد مایکروسافت این گوشی را فوریه ۲۰۱۶ ( اسفند ) معرفی خواهد کرد.امروز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که یک میان رده زیبا و دوست داشتنی را به تصویر کشیده و نشان از زبان طراحی تازه ای در لومیاهای مایکروسافت دارد.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده به راحتی می توان گفت که این گوشی در مقایسه با دو گوشی میان رده یعنی لومیا ۶۴۰ XL و ۶۴۰ از طراحی بسیار حرفه ای برخوردار است. با این که قرار نیست انتظار زیادی از سخت افزار این گوشی جدید داشته باشیم اما طراحی این گوشی بیانگر یک زبان طراحی جدید ازسوی مایکروسافت است که بسیار طراحی های پیشین iPhone را برای ما یادآوری می کند. با وجود لبه های فلزی که در این تصاویر می توانید مشاهده کنید می توان نتیجه گرفت که مایکروسافت از اشتباهات پیشن خود در طراحی محصولاتش درس گرفته و قرار است در آینده ی طراحی خود انقلابی ایجاد کند.

مشخصات احتمالی لومیا ۶۵۰

  • صفحه نمایش : ۵ اینچ با کیفیت ۷۲۰p
  • پردازنده :  اسنپ دراگون ۲۱۲
  • رم : یک گیابایت
  • حافظه داخلی : ۸ گیگابایت با قابلیت ارتقاع از طریق microSD
  • دوربین : دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل با فلاش LED ، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی
  • سیستم عامل : ویندوز ۱۰ موبایل
  • رنگ : سفید مات یا مشکی مات

خبر های بسیاری از پردازنده ی این گوشی جدید به گوش می رسد، اما طبق گفته ها به احتمال زیاد با اسنپدراگون ۴۱۰ یا اسنپدارگون ۲۱۰ در این گوشی مواجه خواهیم شد، اما احتمال دارد این دو نظر هم صحت نداشته باشد و لومیا ۶۵۰ با Qualcomm Snapdragon 212 عرضه شود. چیپست  Qualcomm Snapdragon 212 دارای یک پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex A7 با یک پردازنده ۱.۳ گیگاهرتز، گرافیک Adreno 304، و پشتیبانی از LTE X5 و توانایی پخش  ویدیو هایی با کیفیت HD 1080P است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان پشتیبانی از شارژ سریع ۲.۰، دو سیم کارت، NFC، بلوتوث ۴.۱، و صدای HD نام برد.

طبق اخبار به احتمال بسیار زیاد مایکروسافت از این لومیا همچون لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰XL، در  کنگره ی جهانی موبایل بارسلون که از ۲۲ تا ۲۵ فوریه در اسپانیا برگزار می شود رونمایی خواهد کرد.

در ادامه تصاویر لومیا ۶۵۰ را مشاهده خواهید کرد؛ نظر شما در رابطه با این طراحی جدید چیست؟

منبع : windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*