فیلم ساعت شلوغی ۴

جکی چان ساخت فیلم ساعت شلوغی ۴ را تأیید کرد

جکی چان، ساخت فیلم ساعت شلوغی ۴ را تأیید کرد. اما آیا کارگردان این اثر هم برت رتنر است و کریس تاکر هم در Rush Hour 4 کنار چان حضور دارد؟

جکی چان برای نخستین بار نقش «بازرس لی» را در سال ۱۹۹۸ و در کنار کریس تاکر در نقش «کارآگاه جیمز کارتر» در نخستین نسخه فیلم اکشن-کمدی پلیسی پرطرفدار ساعت شلوغی (Rush Hour) بازی کرد. در این فیلم دو مأموری که هیچ وجه اشتراکی با هم ندارند، باید برای نجات جان دختر ربوده شده یک دیپلمات چینی با یکدیگر همکاری کنند. که همین اتفاقات جالب و بامزه‌ای را رقم می‌زند. دو نسخه دیگر از این فیلم هم اکران شد و فرنچایز ساعت شلوغی در نهایت فروش ۸۵۰ میلیون دلاری را در سراسر جهان به‌دست آورد.

در حالی که ۱۵ سال از اکران سومین نسخه این فیلم می‌گذرد، جکی چان به‌عنوان بازیگر اصلی مجموعه فیلم‌های Rush Hour، ساخت فیلم ساعت شلوغی ۴ را تأیید کرده است.

آیا کریس تاکر هم در فیلم ساعت شلوغی ۴ حضور دارد؟

فیلم ساعت شلوغی ۴

جکی چان در جریان حضور خود در جشنواره فیلم دریای سرخ، تأیید کرد که ساخت فیلم Rush Hour 4 درحال انجام است و او حتی در مورد فیلمنامه صحبت‌هایی را با کارگردان این اثر کرده است. او به طرفدارانش گفته که «در حال حاضر مشغول مذاکره و گفتگو در مورد بخش چهارم این فیلم هستیم». اما فاش نکرده که چه کسی قسمت چهارم Rush Hour را کارگردانی خواهد کرد و این که آیا کریس تاکر هم در این نسخه حضور خواهد داشت یا خیر!

هر سه نسخه قبلی توسط برت رتنر کارگردانی شدند. ولی او در سال ۲۰۱۷ به آزار و اذیت جنسی متهم شد و در همان زمان کمپانی Warner Bros قراردادشان را با این فیلمساز به‌هم زدند.

تاکر سال ۲۰۱۸ در یک پادکست در مورد این پروژه گفته بود «این اتفاق خواهد افتاد. جکی آماده است و ما می‌خواهیم با نسخه جدید این فیلم کاری کنیم که مردم Rush Hour را فراموش نکنند». او سال ۲۰۱۹ هم بار دیگر تأیید کرد که این فیلم ساخته خواهد شد. او در پادکست Winging It گفته بود که در حال کار روی فیلمنامه هستند و هنوز به مرحله پیش تولید نرسیده‌اند. این‌ها نشان می‌دهد که به احتمال خیلی زیاد در فیلم ساعت شلوغی ۴ می‌توانیم جکی چان را دوباره در کنار تاکر ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*