میت 60 و پی 60 هواوی

مشخصات سری گوشی های هواوی P60 و Mate 60 لو رفت

براساس اطلاعات فاش شده، گوشی‌های سری P60 و میت 60 – Mate 60 هواوی به نسخه 4G پردازنده‌های جدید کوالکام مجهز خواهند شد.

با اینکه تنها چند ماه از معرفی سری میت 50 هواوی می‌گذرد و انتظار نداریم جانشین آن تا سپتامبر 2023 وارد بازار شود؛ اما اکنون جزئیات جدیدی از پرچم‌دار بعدی هواوی فاش شده است. یک افشاگر مدعی شده که سری Mate 60 هواوی به نسخه 4G پردازنده کوالکام مجهز خواهد شد. هم‌چنین اطلاعات جدیدی نیز از سری P60 هواوی منتشر شده که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

افشاگری با نام کاربری RODENT950 ادعا کرده که گوشی‌های سری P60 و Mate 60 هواوی از چیپست‌های کوالکام قدرت خواهند گرفت. طبق گزارش‌ها، سری P60 که قرار است در اوایل سال آینده معرفی شوند، به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با اتصال 4G مجهز خواهد شد. این افشاگر هم‌چنین پیش‌بینی کرده که سری پی 60 به‌زودی وارد مرحله تولید انبوه می‌شود.

هواوی p60

علاوه بر این، طبق شایعات، سری میت 60 هواوی از تراشه‌ای با شماره مدل SM8525 استفاده خواهد کرد که نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌نظر می‌رسد. همان‌طور که گفته شد، سری Mate 60 هواوی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

گزارش اخیر هم‌چنین مشخصات و جزئیاتی از طراحی نسخه معمولی هواوی P60 را نیز فاش کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی دارای لنزی با دیافراگم متغیر باشد که اولین بار بر روی سری میت 50 قرار گرفت. این دوربین احتمالا با یک سنسور تله‌فوتو ارتقا یافته 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

در بخش جلوی دستگاه نیز دوربین سلفی دوگانه قرار خواهد گرفت که احتمالا بر روی یک بریدگی قرصی‌شکل تعبیه خواهند شد. در قاب پشتی، انتظار می‌رود هواوی P60 به ماژول دایره‌ای دوقلو در بالا با دو سنسور بزرگ و یک فلاش LED در پایین به همراه یک دوربین دیگر مجهز شود.

سری P60 هواوی احتمالا شامل مدل‌‌های بیشتری خواهد بود، اما هنوز جزئیاتی در مورد آنها منتشر نشده است. هواوی هنوز به‌طور رسمی اطلاعاتی را در مورد سری آینده پرچم‌داران خود در دسترس قرار نداده، اما احتمالا طی روزهای آتی، بیشتر در مورد آنها خواهیم خواند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*