شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی در آذر 1401

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی در آذر 1401 اعلام شد. شرکت ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند دیزلی دو کابین را ویژه آذرماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد از روز سه شنبه 22 آذر 1401 پیکاپ فوتون دیزلی دو کابین را با رنگ‌های متنوع از طریق سایت فروش اینترنتی خود به آدرس esale.ikd.ir به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این پیکاپ ایران خودرو دیزل را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی – 22 آذر 1401

شرکت ایران خودرو دیزل در این طرح، پیکاپ فوتون دیزلی دو کابین را با شرایط فروش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی به فروش می‌رساند. این خودرو با موعد تحویل 30 تا 90 روز به مشتریان عرضه می‌شود و امکان خرید اقساطی بلندمدت آن نیز وجود دارد. ضمن این که مشتریان می‌توانند این پیکاپ را در 4 رنگ مختلف خریداری کنند.

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی

گفتنی است فوتون تونلند به عنوان تنها پیکاپ دیزلی ایران از موتور کامینز 2.8 لیتری با توربوشارژر بهره می‌برد که می‌تواند گشتاوری برابر با 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند؛ چنین عددی فوتون تونلند دیزلی را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل می‌کند.

این پیکاپ با سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی توانسته نگاه بسیاری از افرادی که به سفر، کمپینگ در طبیعت و آفرود علاقه دارند را به خود جلب کند. ضمن این که این خودرو از ویژگی‌های چهار چرخ محرک و مصرف سوخت پایین‌تر نسبت به رقبای خود در بازار ایران نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*